برترين سايت خريد و فروش آپارتمان در شمال تهران

 
 
اصول به كار گيري از كاندوم
| نظرات (0)

از حيث اين كه از چه مقدار اي از كاندوم مصرف شود به طور معمول همگي از گونه هاي ميانگين و معمولي كاندوم استعمال مي كنند اما اين مورد در كشورهاي ديگر به دليل تمدن بالاي مصرف تفاوت مي كند ومصرف كنندگان ترجيح ميدهند از مقدار هاي متناسبتري از كاندوم استعمال نمايند . اكثر وقت ها كاندومها به صورت معطر عرضه ميشود بطوري كه در غير اينصورت منجر دلزدگي مصرف كنندگان مي گردد . براي خريد كاندوم به مو تن رو مراجعه كنيد.

ولي خواسته از دلزدگي اين مي‌باشد كه زيرا برخي از زوجين تصميم به سكس دهاني دارا هستند ممكن است بوي نامطبوع كاندوم اثر نامطلوبي در پروسه انها داشته باشد… يك كدام از نكات در مراقبت كاندوم اين مي باشد كه كارايي نماييد كاندوم را مدام در يك جاي معين و مشخص و معلوم و ضمنا قابل دسترس محافظت فرماييد .

همينطور كاندوم را مي بايست در محلي بدور از حرارت , فشار , نور و روشنايي آفتاب و رطوبت هميشگي حفظ كرد چرا‌كه در غير اينصورت نمي‌توان به آن اطمينان كرد به عنوان مثال كيف پول جيبي شما كه هر روز متحمل فشار است جاي قابل قبولي براي محافظت كاندوم نيست . يكي‌از مزاياي حساس كاندوم خودداري از حاملگي است با اينحال كاندوم علاوه بر پيشگيري از حاملگي , از بيماريهاي مقاربتي هم پيشگيري مي كند و با كاهش خطر انتقال بيماريهاي مقاربتي از نازايي و خطر ابتلا به بيماري سرطان دهانه رحم را هم در خانمها كاهش مي‌دهد . براي خريد كادو سالگرد ازدواج براي مرد فروشگاه مو تن رو پيشنهاد خوبي است.

گهگاه به مواقعي برخورد مي‌كنيم كه خانمها به مني شوهرشان آلرژي دارا‌هستند , در صورت آلرژي خانمها به مني شوهر به كارگيري از كاندوم موثر است . به كار گيري از كاندوم در مرداني كه انزال زودرس دارا‌هستند اثر گذار بوده است و منجر تاخير انزال و در فيض نگهداري كبر و غرور ميشود . به كار گيري از كاندوم روشي ارزان بوده و استعمال فردي از آن هم راحت است و احتياج به ارشادوراهنمايي متعددي ندارد . بعلاوه هرگاه حتمي باشد ميتوان همراه بقيه روشهاي ديگر خودداري , بهره برد , نظير تعدادي ماه نخستين وازكتومي . براي تهيه كادو روز زن به مو تن رو مراجعه كنيد.

پس از جدا مصرف كاندوم هم ميتوان حاملگي را توليد نمود و به اين ترتيب مسافت دلخواه سني را در ميان فرزندان ساخت نمود . هر كاندوم براي يكبار مصرف است و گذشته از مصرف واجب است به مورخ انقضاي كاندوم اعتنا نمود و در شرايطي كه از مورخ آن قبلي است , از مصرف آن جدا دوري كرد . براي قابل انعطاف كردن و لغزنده كردن كاندوم ميتوان از ژلهاي منحصربه‌فرد اينكار و ليزكننده‌ها ( لوبريكيشن‌ها ) كه مواد كليدي آن‌ها آب است بهره مند شد و از چرب كردن كاندوم جدا پرهيز كرد كه هر دسته چربي ( وازلين , روغن و … ) سبب فساد كاندوم ميشود . اين مدل ژلها را ميتوان از داروخانه‌ها تهيه و تنظيم كرد .

تماس كاندوم با اشيا پيروز هنگام استعمال از آن مانند ناخن بلند و انگشتر ممكن است منجر پارگي كاندوم شود , به كارگيري از كاندوم با اعتنا به ارزان بودن و به كار گيري سهل آن عليه ابتلا به گونه هاي بيماريهاي مقاربتي و ايدز كه به صورت مختصر در رابطه آن ها توضيح داده خواهد شد , امري عقلاني است , به دليل آن كه ابتلا به آنان هزينه‌هاي درماني سنگين وزن و خلاهاي خل وچل اكثري را پي‌آمد خواهد داشت .

گهگاه به جهت رنگي بودن كاندوم چنين به نظر مي رسد كه ضخامت كاندوم بيشتر يا اين كه كمتر از حد معمول است در حاليكه رنگ تند كاندوم چنين تصوري را مي‌دهد



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : نيكا بنكدار
تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸
زمان : ۰۱:۵۹:۳۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی