حتي اگر به خوبي با فروش خانه آشنايي داريد، بهتر است كه يكي از مشاورين املاك تهران را استخدام كنيد كه در فروش خانه به شما كمك كند.

در زير ۱۱ دليل موجه براي اينكه فروشندگان وقتي آماده‌ي قرار دادن خانه‌شان در بازار براي فروش هستند، لازم است كه از آژانس املاك تهران فردي را استخدام كنند، آمده است.

راهنماي قيمت فروشنده

براي اينكه اطمينان حاصل كنيد كه خانه‌تان براي دريافت بيشترين پول در بازر فعلي به خوبي قيمت‌گذاري شده است، انجام اين كار ضروري است. مرز مشخصي بين بالاترين قيمت بازار و يك معامله‌ي ضعيف براي فروشنده وجود دارد. خانه‌هايي كه بيشتر از قيمت بازار قيمت گذاري شده اند معمولأ بدون هيچ فعاليتي باقي مي مانند، به همين سادگي!

اگر قيمتتان بسيار پايين است، احتمالأ مبلغ مورد نظرتان را به دست نخواهيد آورد و خانه‌تان را پايين‌تر از قيمتي كه دارد مي فروشيد. با كمك يك مشاور املاك تهران با تجربه، ميتوانيد خانه‌تان را براي ايجاد علاقه‌ در خريدار و همزمان به صورت رقابتي، قيمت گذاري كنيد.

مستغلاتي كه به درستي قيمت‌گذاري شده‌اند، توجه زيادي را به خود جلب مي كنند و اغلب با قيمت بالا به فروش مي رسند. شكي نيست كه اين چيزي است كه همه‌ي فروشندگان مي خواهند.

دسترسي به شبكه‌ي تخصصي آژانس املاك تهران و مستغلات

اين صنعت بزرگي است كه براي دستيابي به بهترين نتيجه، نياز به شبكه‌اي از متخصصين دارد. به اين دليل است كه آٰژانس‌هاي مشاور املاك تهران با متخصصيني مثل دستيار، بازرسان، وكلا، متخصصين رهن، نقاشان، عكاسان و … همكاري مي كنند و گروه تشكيل مي دهند. بيشتر اوقات تمام اين گروه‌ متخصصين درگير فعاليت مي شوند تا يك خانه تمام و كمال به فروش برسد.

موردي كه ذكر شد، بخشي از دليلي است كه چرا مهم است آژانس‌ هاي املاك تهران را قبل از تصميم‌گيري براي انتخابشان به عنوان اينكه خانه‌تان را به آنها ارائه دهيد، بررسي كنيد. آژانس املاك تهران مناسب فهرست بلندبالايي از مراجع دارند كه در هنگام نياز مي توانند به آن مراجعه كنند.

شما ميخواهيد وقتي كه نياز است كه آژانستان قادر به اتصال به شبكه‌ي معتبر و موردتأييدشان باشند و هرگونه مشكلي كه پديدار مي شود را به سرعت و با تخصص مرتفع كند. همچنين از آن‌ها مي خواهيد كه توصيه‌هاي خوبي را به شما ارائه كنند؛ در راستاي دادن انواع مزايا به خانه‌تان براي جلب نظرخريداران و سرمايه‌گذاران، احتمالأ نياز باشد كه يكي از شركايشان هم درگير اين موضوع شود.

حقايقي درباره املاك تهران

بهترين گزينه‌ها را براي اهداف سرمايه‌گذاري‌تان دريافت كنيد

بله، حتي فروشندگان به سرمايه‌گذاري نياز دارند، خصوصأ زماني كه نياز به انجام كارهايي قبل از اينكه خانه به فروش برسد، باشد. با بهره‌گيري از مزاياي گزينه‌هاي موجود سرمايه‌گذاري مي توانيد پولي كه براي تعمير خانه‌تان نياز داريد دريافت كنيد و ارزش فروشش را بالا ببريد. هرچه خانه‌تان بهتر به نظر برسد، خريداران بيشتر به اين فكر ميكنند كه آيا اين خانه‌ مناسب نيازهايشان است.

مي توانيد مطمئن باشيد كه اين كار شانس فوق‌العاده‌اي به شما مي دهد خريداراني كه به دنبال خريد خانه‌ي روياهايشان در مجاورت شما هستند را تحت‌تأثير قرار دهيد.

مثل هميشه اطمينان حاصل كنيد كه قبل از تصميم‌گيري برنامه‌ي اجرايي، درمورد گزينه‌هايتان با يك متخصص رهن براي گرفتن بهترين توصيه مباحثه كنيد ميتوانيد در اين مورد از amlakee.com كمك بگيريد. آٰژانس معاملات ملكي محلي‌تان بايد براي در اختيار گذاشتن مراجع رهن و نكاتي كه مورد نياز است، در دسترس باشد.

يك متخصص بازاريابي در گروه خود داشته باشيد

طبيعتاً، آژانس‌هاي معاملات املاك تهران بازارياب هستند و برخي از آن‌ها به حتم در حرفه‌ي خودشان بهتر از بقيه هستند. اگر آژانس املاك تهران شما هيچ فعاليت بازاريابي انجام ندهد يا اينكه درمقايسه با ديگر آژانس‌هاي هم‌عصر محلي‌اش حداقل فعاليت‌‌هارا در اين زمينه داشته باشد، بايد دنبال يك آژانس املاك تهران ديگر باشيد!

بدون بازاريابي مناسب، آنطور كه بايد نمي توانيد به اهدافتان دست پيدا كنيد. به صورت آنلاين جستجو كنيد كه كدام آژانس‌ها املاك تهران در حال فعاليت هستند، از وبسايت‌هايشان بازديد كنيد كه ببينيد چه پيشنهادهايي به فروشندگان مي دهند، از حوزه‌ي تاثيرتان درمواردي كه در ليست تان هستند سؤال كنيد، سپس اطمينان حاصل كنيد كه با كساني كه مايل به همكاري با آن‌ها هستيد مصاحبه مي كنيد تا بدانيد توسط بازاريابي‌شان در راستاي بالابردن شانس فروش خانه‌تان چه كاري قرار است انجام دهند.

بهترين آژانس معاملات املاك تهران مداوماً روش‌هاي بازاريابي‌ و مهارت‌هايشان را به روز رساني مي كنند. با تجربه‌اي‌ كه دارند، ميتوانند استراتژي‌هايي كه كابردي است و آن‌هايي كه كاربردي نيست را شناسايي كنند. اگر شك داشتيد از آژانسي كه با آن مصاحبه مي كنيد بپرسيد كه چه نوع بازاريابي را در انجام مي دهند(آنلاين، آفلاين يا هر دو)، چگونه اين مزايا باعث مي شود كه خانه‌تان ديده شود و به فروش برسد و چگونه بازاريابي‌شان اين كارها را متفاوت با ساير آژانس‌هاي املاك تهران انجام مي دهد.

در زمره‌ي خدمات فهرست چندگانه آمدن(MLS)

خوشبختانه كارگذاري آژانس املاك تهران شما در خدمات فهرست چندگانه كه فهرستي از خانه‌هاي موجود در منطقه‌تان را ارائه مي كند، مشاركت دارد. با درج نام در فهرست شما مي تواند در معرض ديد قرار بگيرد،‌ هم به صورت محلي و هم توسط سايت‌هاي تجميع شخص ثالث. بسيار از آژانس‌ها املاك تهران در سايت‌هايشان تنظيماتي دارند كه به شما اجازه ميدهد خانه‌هاي موجود در منطقه‌تان را مشاهده كنيد.

تنها راه بهره‌گيري از اين خدمات اين است كه خانه‌تان را با يك متخصص مشاور املاك تهران در فهرست قرار دهيد. آن‌ها توانايي اين را دارند كه خانه‌تان را در اين فهرست قرار دهند تا در معرض ديد ديگر آژانس‌ها يا مشتريان قرار بگيرد. اين كاري نيست كه خودتان قادر به انجام آن باشيد، يك آژانس املاك تهران بايد اين كار را انجام دهد.

نكات املاك تهراننكات املاك تهران

وارد شبكه‌اي شويد كه خريداران آماده و داراي صلاحيت دارد

چند خريدار آماده و داراي صلاحيت ميشناسيد؟ صادق باشيد، حدس ميزنم كه تعدادشان زياد نيست. مطمئنأ ميتوانيد خريداران زيادي را جذب كنيد كه وقتي كه به درستي بازاريابي كرده باشيد، اما چند نفر از آنها واقعاً جدي هستند و براي خريد واجد صلاحيت هستند؟ چه اندازه صرف درگيرشدن با نمايش‌ها، مشكلات وهرچيز ديگري كه همراه با فروش خانه‌تان اتفاق مي‌افتد مي كنيد؟

آژانس‌هاي مشاور املاك تهران همانقدر كه به فروشندگان كمك مي كنند، به خريداران هم كمك مي كنند. آن‌ها غالبأ شبكه‌اي از خريداران آماده و داراي صلاحيتي كه به محض اينكه سبك خاص، قيمت تعيين شده يا محدوده‌ خاصي خانه‌اي كه در نظر دارند در دسترس قراربگيرد؛ آماده خريد آن هستند.

آژانسي كه استخدام مي كنيد نقش يك دلال را ايفا مي كند. اين آژانس خانه‌ي شما را به خريداراني كه مي دانند و مطمئن هستند كه مشتريان اين مشاور املاك تهران آخرين اطلاعات در مورد فهرستي كه بخواهيد تصميم كلي براساس آن بگيريد كه آيا آن‌ها مي خواهند كه از ملك شما بازديد كنند يا خير. همچنين آژانس‌ها غالباً جزئيات فهرست‌هاي جديد را با آژانس‌هاي ديگري كه خريداراني داشته باشند كه در جستجوي‌ خانه‌اي مثل خانه‌ي شما هستند، به اشتراك مي گذارند.

در كارهاي دفتري كمك بگيريد

هيچ كسي دوست ندارد كه كارهاي سخت دفتري را انجام دهد، مگر اينكه دليلي داشته باشد. متاسفانه فرآيند خريد يا فروش خانه غالبأ كارهاي دفتري زيادي دارد كه نيازمند توجه، درك و امضاي شما(چندين بار) است. همه‌ي دليل‌هاي ديگري كه بعد از اين مي‌آيد براي اين است كه با يك آژانس املاك تهران در فرآيند فروش همكاري كنيد تا اين فرآيند سخت را براي شما تا جاي ممكن آسان كنند.

يك آژانس مشاور املاك تهران خوب در كارهاي دفتري به شما كمك مي كند، در هنگام بازبيني اطلاعات راهنمايي‌هايي كه لازم داريد به شما مي دهد، هر گونه كار دفتري كه انجام و فهم آن سخت است را براي شما آسان مي كند و حتي راه‌هايي را پيشنهاد مي دهد كه فرآيند را آسان‌تر مي كند. اگر كار خيلي پيچيده شد يا اينكه شما هنوز مطمئن نيستيد كه اطلاعات چه مفهومي دارند، آژانس شما مي تواند شما را به يك وكيل مشاور املاك ارجاع دهد كه مي تواند براي شما شفاف‌سازي كند يا نگراني‌هايتان را رفع كند.

آژانس‌ها مي دانند كه چگونه خانه‌تان را ارائه دهند

اگر مي خواهيد خانه‌تان را به سرعت و با قيمت بالا بفروشيد، رعايت اين نكته بسيار مهم است. آژانس به خانه‌ي شما نگاهي مي‌اندازد و مشخصه‌هاي مهم و كليدي‌اش را شناسايي مي كند. بسياري از آژانس‌ها كاري ميكنند كه اين ويژگي‌ها بيشتر به چشم بيايد و شاخص باشد. به علاوه آن‌ها پتانسيل خانه‌تان را كه تا به حال به آن توجه نكرده بوديد را مي بينند.

مثلأ اگر مكاني در كنج خانه‌تان وجود دارد و از آن استفاده نمي كنيد، احتمالأ به عنوان جايي براي مطالعه در نظر گرفته شود، مكاني ساكت و آرام براي نوشتن يا درس خواندن يا حتي يك مكان جالب براي حيوانات خانگي، اسباب‌بازي ها يا ديگر ضروريات تفريحي. آژانس‌ها املاك تهران كاري مي كنند كه اين مكان‌ها در خانه‌ي شما به بهترين شكل ممكن به چشم بيايد.

اين فقط مثال ساده‌اي بود از اينكه چگونه‌ آژانس‌ها مي توانند ويژگي‌هاي خانه‌ي شما را برجسته كنند و آن‌ها را براي خريداران و سرمايه‌گذاران فعال به نمايش بگذارند. آن‌ها همچنين مي توانند جزئيات خانه‌تان را در وبلاگ يا به صورت ويدئو قرار دهند ودر شبكه‌هاي اجتماعي يا سايت‌ها به اشتراك بگذارند تا كساني كه احتمالاً به دنبال خانه با جزئيات خاصي هستند را مورد هدف قرار دهند. قدرتي كه يك اجراي خوب و خانه‌اي كه متخصصانه بازار يابي شده در بازار محلي دارد را دست كم نگيريد!

نكاتي براي املاك تهراننكاتي براي املاك تهران

توصيه‌هاي واقع‌گرايانه بگيريد

بسيار راحت است كه در پروسه‌ي فروش خانه احساساتي شويد. اين خانه‌ي شماست و پر از خاطرات است. نگذاريد احساساتتان سد راه فروش شود.اين يكي از محدوده‌هايي است كه آژانس معاملات املاك تهران نقش بسيار سازنده و مفيدي دارد.

آژانس هاي عالي مي دانند كه بايد واقع‌گرا باشند و احساساتي كه مي خواهد در فروش خانه اختلال ايجاد كند را از بين ببرند. شما به دنبال آژانسي هستيد كه مشاوره‌ي محكم و قاطع به شما مي دهد، توصيه‌هايي مي كند كه عاري از احساسات است تا به شما كمك كند كه بتوانيد واقعيات را مشاهده كنيد.

مرحله‌ آخر اين است كه كليد خانه را تقديم كنيد، سپس مي توانيد به فصل جديد زندگي‌تان قدم بگذاريد. بگذاريد آژانستان وقتي متوجه مي شود كه كنترل احساساتتان را از دست داديد كمك كند. آن‌ها بهترين تلاششان را مي كنند كه در طوفان مشكلاتي كه به وجود مي آيد بهترين راه حل را داشته باشند. وقتي مذاكرات خانه سريع است و هزاران دلار براي آن شرط بسته شده، اين دقيقاً همان چيزي است كه مي خواهيد.

با قوانين و قائده‌ها خودتان را تطبيق بدهيد

همانطور كه احتمالاً متصور هستيد، قوانين و قائده‌هاي پيچيده‌ي بسياري در فروش خانه وجود دارد. آژانس‌ها قانون دارند، اجاره‌دهندگان قانون دارند، بازرسان هم همين طور. خوب است بدانيد كه بازرسي‌ها و بالانس‌هاي زيادي در راه اينكه خانه‌تان به فروش برسد وجود دارد.

آژانس‌هاي مشاور املاك تهران خودشان را با قوانين و قواعدي كه هميشه در حال تغيير است به روز مي كنند. راه بهتر اين است كه حتماً از قانون پيروي كنيد و اينكه خوش رفتار باشيد، سپس به يك آژانس متخصص براي دريافت كمك اعتماد كنيد.

اگرچه مسائل و نگراني‌،‌ قوانين مربوط به مالكان خانه يا تعداد زيادي موضوعات حكومتي ديگر وجود دارد، لازم است كه به آژانس تان اعتماد كنيد، مي دانيد كه كار درست را انجام خواهند داد، يا پاسخ درست را دارند يا در مورد آن تحقيق مي كنند و شما را در مسير ناهموار به سوي بستن خانه‌تان هدايت مي كنند.

مشاور هاي املاك تهرانمشاور هاي املاك تهران

خانه‌تان را سريعأ بفروشيد

مطمئناً بايد به مشاور املاكتان اگر خانه را فروختند، مبلغي بابت كميسيون بايد بدهيد، اما اين مبلغي اندكي است در قبال اينكه بايد درنظر بگيريد مشاور املاك تهران خوب همه كارهايي كه قدرت‌ انجام آن را دارد به كار گرفته تا به شما كمك كند خانه‌تان را با بيشترين قيمت ممكن و در سريع‌ترين زمان بفروشيد. مي توانيد مطمئن باشيد كه ساعت‌هاي زيادي كار مي كنند، هرگونه مشكلي كه به وجود مي‌آيد را حل مي كنند و شما را در جريان هر چيزي كه در طول معامله‌ي خانه‌تان انجام مي شود مي گذارند.

وقتي همه‌ي كارهايي كه مشاور املاك تهران براي شما انجام مي دهد را درنظر گرفتيد، عاقلانه‌ است كه به متخصصين مشاور املاك اجازه دهيد بهترين كاري كه مي توانند را انجام دهند، فروش خانه‌ها! با همه‌ي اين‌ها اگر مشاور املاك عملكرد خوبي داشت هميشه موقعيت وجود دارد كه آن را به ديگران هم پيشنهاد دهيد و اشاره كنيد كه چه خدمات خوبي را ارائه مي كند.

فروش خانه استرس‌زا است، پس با استخدام يك آژانس با كيفيت به خودتان كمك كنيد كه فرآيند فروش را مديريت كنند تا شما بتوانيد روي وظايف مهم‌تر تمركز كنيد. همانطور كه غالباً به مشترياني كه به دنبال خريد يا فروش خانه هستند مي گويم، يك آژانس معتبر از تمام چيزهاي بزرگ و كوچكي ميتواند موجب توقف معامله شود،حتي قبل از شروع آن، مراقبت مي كند.