احتمال دارد خريد خانه تهران بزرگترين معامله اي باشد كه تا به حال انجام داده ايد. بودجه اي كه براي خريد خانه تهران بايد تعيين كنيد به عوامل متعددي مانند زير بستگي دارد:

– درآمد شما و همسرتان

– سهم شما در ملكي كه در حال حاضر داريد (اگر شما ملكي داريد)

– اندازه سپرده خود را براي وام مسكن (اگر نياز به وام داريد)

– هر گونه بدهي قابل توجه و يا هزينه هاي كه داشتيد

قبل از اينكه جستجوي خود را براي خريد خانه تهران آغاز كنيد، با توجه به نيازهاي خود با وام دهندگان وام مسكن يا مشاور مالي خود براي تعيين اينكه چقدر مي توانيد هزينه وام را پرداخت كنيد، بحث و گفتگو كنيد. اكثر وام دهندگان تا سه برابر حقوقتان به شما وام مي دهند. بعضي افراد و بنگاه ها نيز به شما وام بيشتر البته اغلب با نرخ بالاتر پرداخت مي كنند.

هزاران وام مسكن براي انتخاب وجود داشته و بعضي از آنها بسته به شرايط شما مناسب تر از ديگران مي باشد. تهيه وام براي خريد خانه تهران امري حساس است كه بهتر است براي اطلاعات بيشتر در مورد وام هاي مسكن و مدل هاي مختلف موجود، با مشاورين املاك شار تماس بگيريد و از كارشناسان ما راهنمايي بخواهيد.

به علاوه ارزش اموال و خانه هايي كه مي توانيد هزينه آن را تعيين و پرداخت كنيد، نيز يادآور هزينه هاي اضافي متعددي مي باشد كه ممكن است به عنوان بخشي از فرآيند خريد خانه تهران به دست آوريد. در اينجا هزينه ها و مخارج اصلي كه شما بايد درباره آن آگاه باشيد را مشخص مي كنيم:

– سپرده شما

– موارد مالياتي

– هزينه هاي مشاور املاك (پيدا كردن يك عامل و كارگزار املاك)

– هزينه وكالت

– هزينه ارزيابي وام دهنده (جهت دريافت وام مسكن)

– هزينه بررسي

– هزينه هاي حذف كردن و تميز سازي

– بيمه ساختمان و محتوا و اجزاي آن (به منظور بيمه خانه تهران)

– وسايل و اتصالات

به طور خاص، هزينه هايي كه براي ثبت بايد پرداخت كنيد را درنظر بگيريد. احتمالا اين هزينه بيشترين مبلغي است كه بابت هزينه هاي مازاد بر هزينه خريد خانه تهران بايد پرداخت كنيد.  

چگونگي خريد خانه تهرانچگونگي خريد خانه تهران

نيازهايتان را مشخص كنيد

شما بدون شك نيازهاي زيادي را از خانه جديد خود در آينده خواهيد داشت، اما واقعيت اين است كه آنچه شما مي توانيد به دست آوريد، توسط بودجه شما مشخص و تعيين مي شود پس قبل از رويا پردازي درباره خريد خانه تهران به بودجه و هزينه اي كه ميتوانيد در نظر بگيريد فكر كنيد.

آيا شما يك خانه، آپارتمان، خانه ساحلي، خانه ييلاقي يا كلبه مي خواهيد ؟

براي شروع خوب است كه به مناطقي كه قصد داريد خريد خانه تهران را انجام دهيد، توجه كنيد و ببينيد كه خانه ها در اين مناطق با چه قيمتي فروخته ميشوند. اين كار به شما در مورد انواع خانه ها، اندازه ها و سبك هايي كه مي توانيد در مناطق مختلف به دنبال آنها باشيد، اطلاعات خوبي مي دهد.

شما همچنين مي توانيد براي خريد خانه تهران به سايت خريد ملك amlakee.com  مراجعه كرده و جستجو كنيد تا بدانيد در مناطقي كه علاقه به خريد خانه تهران داريد چه خانه هايي را مي توانيد خريداري كنيد.

عوامل زيادي وجود دارد كه هنگام خريد خانه تهران بايد در نظر گرفته شود و با مشاور املاك خود درباره آنها صحبت كنيد. توجه كنيد كه براي خريد خانه تهران بايد انعطاف پذير باشيد. با اينكه ممكن است مجبور شويد در بعضي مواقع در بعضي مسائل كوتاه بيايد پس ذهن بازي داشته باشيد و پذيراي تمامي پيشنهادات و نظرات مشاوران املاك باشيد. با اين كار ممكن است از چيزي كه به دست مي آوريد شگفت زده شويد.

خريد ملك جديد در مقابل ملك قديمي

در هر دو مورد خانه هاي جديد و خانه هاي مجدد به فروش رسيده مزايا و معايبي وجود دارد و انتخاب شما اغلب به شرايط و برنامه هايتان بستگي دارد.

– آيا به دنبال بازسازي براي افزايش ارزش و قيمت ملك هستيد؟

– آيا مي خواهيد به خانه اي كه در حال حاضر با كمي كار يا هيچ كاري (تعميرات) به پايان رسيده است، منتقل و جابجا شويد؟

– آيا به دنبال مالكيت دوره اي يا سبك خاصي از خانه هستيد؟

– آيا مي خواهيد يك ملك كارآمد و كاربردي با آخرين فناوري و تكنولوژي را در دسترس داشته باشيد؟

– آيا شما به دنبال يك اموال بدون محدوديت هستيد تا در آن بتوانيد به راحتي و آزادي حركت و جابجا شويد؟

خانه هاي تازه ساخته شده گزينه ها و راحتي خوبي را براي خريداران پديد مي آورد و بسياري از سازندگان انگيزه و علاقه بيشتري براي خريد خانه تهران شما و يا كمك به سپرده شما براي وام گرفتن دارند. اگر خانه ها توسط يك عضو شوراي مسكن (خانه سازي) ساخته شده باشد، احتمالا ۱۰ سال تضمين براي محافظت از خانه شما از هر گونه مشكلي كه ممكن است با خود ساختمان ايجاد شود برايتان در نظر گرفته اند.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت هاي مسكن دولتي مراجعه كنيد. اكنون مي توانيد براي انتخاب خانه هاي جديد براي فروش به سايت خريد ملك amlakee.com  مراجعه و به جستجو بپردازيد، يا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد نحوه خريد خانه تهران جديد ساختماني يا مسكوني در اين سايت به دست آوريد.

در مقابل، فروش دوباره خانه هاي خاص مي تواند به خريدار فرصت افزايش ارزش را از طريق نوسازي و دكوراسيون ارائه دهد، كه اين امكان را فراهم مي كند تا شانس بيشتري براي حركت به سمت آن در مرحله بعد را فراهم كند. اين خانه ها ممكن است داراي شخصيت بالا و تاريخي بوده كه ممكن است به عنوان يك نقطه و عامل فروش در آينده به حساب بيايد. با توجه به ويژگي هاي قبلي و قديمي تر، اغلب فرصت بيشتري براي نشان دادن علامت ها و نشانه ها براي نشان دادن هويت در خانه ها وجود دارد.

نكاتي براي خريد خانه تهراننكاتي براي خريد خانه تهران

موقعيت و مكان

در هنگام فكر كردن در مورد موقعيت خانه ايده آل شما عواملي زيادي وجود دارد كه براي شما بسيار مهم بوده و به دقت به آن فكر مي كنيد. براي مثال، چگونگي فاصله بهترين مدارس محل و ناحيه تا خانه، فاصله محل كار تا منزل، دسترسي به رستوران ها و كافه ها، دسترسي به حمل و نقل عمومي، نزديكي به دوستان يا بستگان، ميزان جرم در آن منطقه و همچنين همسايه ها بسيار براي خريد خانه تهران اهميت دارد.

اين كار به شما براي اولويت بندي عوامل جهت دستيابي به نتيجه مطلوب كمك كرده و باعث تعيين موقعيت مطلوب براي خريد خانه تهران مي شود.

هنگامي كه شما به جستجوي يك ملك در amlakee.com مي پردازيد و نتايج جستجوي خود را مي بينيد، مي توانيد امكانات محلي آنجا را بر روي نقشه مشاهده كنيد.

مشخصات ملك

هنگامي كه شما يك ايده و نظر از نوع ملك را دنبال مي كنيد، بايد شرايط زندگي واقعي خود را نيز در نظر بگيريد. باز هم شرايط و زندگي شما به طور عمده بر اساس چيزي كه شما نياز داريد تعيين مي شود، اما در اينجا چند ملاحظه وجود دارد كه ممكن است به شما در تعريف آنچه دنبال خريد خانه تهران و به جستجوي آن مي پردازيد مهم بوده و به كمكتان بيايد:

– نوع املاك – جديد، قديمي، دوره، سبك

– محل سكونت – مدارس، كار، امكانات اجتماعي، دوستان و خانواده

– تخت، خانه كوچك يا نوع خانه (جدا، نيمه جدا)

– رهن يا اجاره اي

– تعداد و اندازه اتاق هاي خواب

– تعداد و اندازه سوئيت و حمام  

– تعداد و اندازه، اتاق ناهارخوري جداگانه، اتاق بازي و اتاق پذيرايي

– اندازه آشپزخانه  

– اتاق ابزار

– سالن

– كابينت، فضاي خالي براي ذخيره كردن

– گرمايش – حرارت مركزي، برق، گاز، بهره وري انرژي

– ويژگي هاي مورد نظر

– راهرو

– گاراژ

– پاركينگ

– اندازه، جلو و عقب باغ / زمين

– پنجره و شيشه دو جداره

– نزديكي، مقدار دور بودن از جاده هاي اصلي

– استخر

– حصار

– زمين

– پاركينگ خارج خيابان

جستجو براي خانه و ويژگي هاي مناسب براي خريد آن

زمان شروع جستجوي دقيق هنگامي است كه شما به دنبال ايده اي قوي تر و بزرگتر از آنچه دنبال آن هستيد مي باشد. امروزه، جستجوي براي خريد خانه تهران هرگز آسان نبوده و راه هاي زيادي براي به دست آوردن خانه رويايي شما وجود دارد.

جستجو آنلاين در مورد املاك

پورتال املاك و سايت خريد ملك مانند  amlakee.com، بهترين مكان براي جستجو صدها هزار ملك براي فروش در سراسر كشور و خارج از كشور است. در حقيقت، با توجه به تحقيقات amlakee.com، شكارچيان و خريداران املاك از اينترنت به عنوان يك منبع ترجيحي و مورد استفاده و علاقه براي يافتن آپارتمان ها يا خانه ها استفاده مي كنند. اكنون مي توانيد براي يافتن ملك از سايت amlakee.com بازديد كرده و به جستجو بپردازيد.

مزاياي بسياري براي جستجو و خريد خانه تهران به صورت آنلاين وجود دارد از جمله:

– راحتي: جستجو و بررسي در ميان هزاران نفر از عوامل ملك و بنگاه، همه در يك مكان

– گزينه هاي بيشتر: جستجو بر اساس قيمت، تعداد اتاق خواب، محل سكونت، يا كلمات كليدي مورد نظر

– دسترسي به عكس ها و طرح هاي طبقه اي (طبقاتي): دريافت اطلاعات دقيق در مورد هر يك از ملك شخصي جهت خريد يا فروش

– دريافت هشدار ايميل: ثبت نام در amlakee.com و دريافت هشدار ايميل (خبر نامه) رايگان در مورد املاك مناسب كه در اسرع وقت آنها براي فروش به بازار مي آيند

– مديريت موارد خاص ذخيره شده: شما مي توانيد موارد خاص و مربوطه براي فروش در منطقه اختصاصي خود را از سايت ذخيره كرده تا آن ها را منحصرا براي شما مديريت و ذخيره كنند

– آگاه بودن از بازار: با خواندن آخرين شاخص قيمت خانه در PrimeLocation مي توانيد به سرعت از آخرين شرايط و اخبار بازار آگاه شويد؛

– شناسايي عوامل املاك و مستغلات: محل خوبي براي ثبت نام و پيدا كردن عوامل املاك مي باشد؛

– صرفه جويي در وقت: با جستجوي آنلاين براي خريد خانه تهران مي توانيد در زمان مربوط به موارد خواص كه علاقه اي براي مشاهده آن نداريد صرفه جويي كرده و كساني كه مي خواهيد را به سرعت پيدا و با آنها صحبت كنيد.

نكات مهم براي خريد خانه تهراننكات مهم براي خريد خانه تهران

راه هاي ديگر جستجو براي خريد خانه تهران

علاوه بر اينترنت، تعدادي روش هاي ديگر كه مي توانيد براي خريد اموال و املاك جستجو و بررسي كنيد نيز وجود دارد كه اين موارد عبارتد از:

– روزنامه هاي محلي و بخش هاي طبقه بندي شده: يك منبع مفيد براي انتخاب و خريد خانه تهران، اما توجه داشته باشيد كه تا زمان چاپ بسياري از مقالات و روزنامه ها، برخي از موارد خاص ممكن است فروخته شده باشد.

– عوامل و كارگزاران املاك: به نمايندگان و كارگزاران املاك محلي خود رفته و با آن ها در مورد جزئيات مربوط به املاك فروشي كه مي توانيد در اوقات فراغت خود به آن نگاه كنيد و از آن ها بازديد كنيد، به بحث و گفتگو بپردازيد. اين نشانه خوبي مي باشد كه آيا نماينده در كتاب و فايل هاي خود داراي تعدادي از موارد مناسب خاص است كه مطابق با معيارهاي شما مي باشد يا نه.

– جهت فروش در منطقه: در اطراف مناطق تعيين شده خود، به هر گونه تابلوي ‘براي فروش’ هيئت مديره كه به بالا متصل شده نگاهي بيندازيد و توجه داشته باشيد كه عوامل آنها را مي شناسيد.

– عوامل جستجو براي املاك: جهت هزينه، شما هميشه مي توانيد يك فرد را براي پيدا كردن موارد خاص مربوط به شما، رديابي و بررسي و جهت تنظيم ديدگاه هاي شما براي خريد خانه تهران و دادن مشاوره در مورد حفاظت از اموال خود استخدام كنيد. يك نماينده جستجوي املاك و اموال را در amlakee.com پيدا كنيد.

با عوامل و كارگزاران املاك قرارداد ببنديد

هنگامي كه تعدادي از مشاورين املاك را پيدا كرديد، ممكن است كه بخواهيد جزئيات و موارد خود را با آنها ثبت و نهايي كنيد و آنها را از هرگونه خانه هايي براي فروش كه مطابق با معيارهاي شما هستند مطلع و آگاه سازيد. اغلب ديدار با مشاورين املاك به صورت شخصي براي بحث در مورد نيازهاي شما و براي صحبت با آنها براي پيدا كردن درك روشني از ويژگي هايي كه براي خريد خانه تهران به دنبالشان هستيد، مي تواند ايده خوبي مي باشد. سپس مي توانيد تصميم بگيريد چگونه مي خواهيد اطلاعات مربوط به موارد خاصي كه به بازار عرضه مي شوند را دريافت كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر، راهنماي فعلي ما در مورد چگونگي دريافت بهترين اطلاعات در هنگام خريد خانه تهران را مطالعه كنيد.

سازماندهي و مشاهده ويژگي ها

هنگامي كه شما برخي از موارد خاص مناسب را شناسايي و بررسي كرديد، مي توانيد از طريق مشاور املاك كه ملك را ثبت مي كنند، آن را مشاهده كنيد. توصيه مي شود كه طيف وسيعي از ويژگي ها را مشاهده كرده تا درك درستي از آنچه كه در مناطق خاص مختلف در دسترس شماست، بدست آوريد.

به ياد داشته باشيد، اين يك بازار رقابتي است، بنابراين به محض اينكه بتوانيد مزاياي خود را به دست آوريد، نظرسنجي ها را ترتيب داده و به بررسي آن بپردازيد. بسياري از مشاورين املاك در مورد تنظيم ديدگاه ها و حضور در خارج از ساعات كاري، مانند شب ها و شايد حتي صبح زود يا آخر هفته، اگر براي فروشنده مناسب باشند، انعطاف پذير بوده و با آن كنار مي آيند. با اين حال، سعي كنيد قبل از خريد خانه تهران ، منازل را در روز روشن مشاهده و بررسي كنيد تا هر گونه مشكلي كه ممكن است در شب كاملا قابل مشاهده نباشد را بتوانيد پيدا كنيد. اطلاعات بيشتري در مورد نكات كليدي كه بايد در هنگام مشاهده موارد خاص براي خريد خانه تهران بدانيد را در سايت خريد ملك amlakee.com مطالعه و دريافت كنيد.

ارائه يك پيشنهاد

بنابراين، شما ديدگاه خود را انجام داده و املاكي كه جستجو كرده ايد را پيدا كرده ايد. وقت آن است كه يك پيشنهاد ارائه دهيد. قبل از اينكه به صورت مستقيم با يك رقابت بپردازيد، ارزش و قانون و قواعدي كه در مذاكرات به شما كمك مي كند را تنظيم كنيد. اين بستگي به شرايط شما و چگونگي خريد خانه تهران و فروش منازل دارد. قبل از شروع مذاكرات، حداكثر ارزش ملك كه جهت تمايل به مالكيت خانه است را تعيين كنيد و تصميم بگيريد كه از چه مقداري مي خواهيد پيشنهاد خود را در مورد ملك شروع و آغاز كنيد.

قبل از شروع مذاكرات خودتان را با اطلاعاتي كه ممكن است در مورد اموال و بازار از شما بپرسند آگاه كرده و آن ها را به خاطر آوريد. مشاور املاك ميتواند به شما مشاوره بدهد، اما هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه مشاور املاك در اصل براي فروشنده كار مي كنند. ممكن است بخواهيد بدانيد:

– در حال حاضر قيمت تقاضا (فروش) چه مقدار است و آيا در گذشته كاهش يافته است؟

– چقدر ملك مورد توجه بوده است؟

– چه مدت در بازار وجود داشته است؟

– آيا فروشنده بايد به سرعت تخليه كند؟

– آيا آنها قبلا يك آپارتمان يا خانه را براي جابجا شدن به آنجا پيدا كرده اند؟

– آيا آنها قبلا پيشنهادات بالقوه از طرف ديگر خريداران دريافت كرده اند؟

– آنها چقدر بودند و چرا رد شدند؟ چه مدت قبل (چه زماني)؟

– قيمت ها در اين منطقه طي چند سال گذشته چگونه تغيير كرده اند؟

– چه تحولات و تغييرات برنامه ريزي شده اي در منطقه ممكن است ارزش ها را در آينده تحت تاثير قرار دهد؟

وضعيت شما بر تصميم فروشنده براي پذيرفتن پيشنهاد شما نسبت به موارد ديگر نيز تأثير گذار خواهد بود. در اينجا چند موقعيت و ويژگي وجود وجود دارد كه ممكن است در مذاكرات به شما كمك كند:

– شما بدون ملك مي باشيد: شما هيچ ملكي براي فروش نداريد، بنابراين شما مي توانيد به سرعت جابجا شويد.

– در مورد دارايي موجود اطلاعاتي رد و بدل شده است: شما در موقعيت مالي قوي براي تامين خريدهاي هستيد و مي توانيد به سرعت جابجا شويد.

– در حال حاضر پيشنهاد وام قرضه را مي دهيد: به محض پذيرفتن پيشنهاد، مي توانيد وام را دريافت كنيد.

– شما يك خريدار نقدي هستيد: شما مي توانيد سريعتر از هركسي كه به وام مسكن وابسته است براي تامين مالي و خريد خانه تهران اقدام كنيد.

هنگامي كه شما تمام اطلاعات مورد نياز خود را به دست مي آوريد، وقت آن است كه پيشنهاد خود را ارائه دهيد. اين كار معمولا با تماس با نماينده املاك فروشنده، شفاف سازي در مورد موقعيت فعلي شما و ارائه يك پيشنهاد است. مشاور املاك بايد فروشنده را درباره هر گونه پيشنهاد منزل آگاه كند. برخي از خريداران به طور غريزي پيشنهادات بسيار كمتري نسبت به قيمت درخواستي براي بررسي و مذاكره پيشنهاد مي كنند و پس از آن متقابلا به سمت قيمت هاي بالا حركت مي كنند، اما در كل خيلي به شرايط طرفين در روند مذاكره بستگي دارد.

بعضي از خريداران مي خواهند كه املاك را از بازار به طور كامل حذف كنند تا پس از پذيرش پيشنهاد، به صورت كتبي آن را تاييد كنند. اين كار راهي براي جلوگيري از افزايش قيمت و بها است. اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه فروشنده پس از قبول پذيرش، يك پيشنهاد بالاتر از خريدار ديگري را قبول كند. متاسفانه، قانوني بوده و ممكن است خيلي ناراحت كننده باشد.

تصميم فروشنده براي حذف از بازار تا حد زيادي به موقعيت خريد خانه تهران شما بستگي دارد – مثلا اگر شما بدون وابسته اي هستيد و مي توانيد به سرعت جابجا شويد يا اگر در مورد اموال موجود خود مذاكره كرده ايد. اكثريت بر اساس حسن نيت موافقت خواهند كرد.

در طول مذاكرات خود هميشه به ياد داشته باشيد:

– هميشه آرام و مودب باشيد.

– اگر اعتقاد داشته باشيد كه فروش ملك اين مزيت را به شما مي دهد، ملك خود را به فروش برسانيد.

– از پيشنهادات خود مطمئن باشيد

– صبور باشيد

– بيش از حد تحمل نكرده و موردي را فراتر از املاك خود قرار دهيد.

در برخي موارد، ملك براي فروش بر اساس مقررات مهر و موم شده است. اين مورد زماني است كه مالكيت چندين پيشنهاد را از خريداران احتمالي دريافت مي كند. تصميم نهايي كه به فروش مي رسد معمولا بر اساس ارزش پيشنهادات و شرايط خريداران (چه خريداران پول نقد، بدون وام) است. هيچ قاعده اي در مورد اينكه شما چه مقدار از آن را مي توانيد بپردازيد وجود ندارد، به اين معني است كه چقدر مي توانيد هزينه آن را بپردازيد. اين كار به منظور سنجيدن سطح رقابت و آماده بودن شما براي اطمينان از مالكيت جديد مي  باشد.

راهنماي خريد خانه تهرانراهنماي خريد خانه تهران

راه اندازي يك نظرسنجي

هنگامي كه يك پيشنهاد پذيرفته شده است، با توجه به قرارداد، شما بايد در مورد انجام نظرسنجي در مورد املاك اقدام كنيد. اين نظرسنجي به عنوان نوعي بررسي سلامت در مورد منزل شما انجام مي شود و به شما در مورد هر مشكلي يا نقص عمده اي كه در ساختار خود ساختمان وجود دارد، اطلاع مي دهد كه اين كار احتمالا براي اصلاح مشكل مي باشد.

در صورت بروز هر گونه مشكلي جدي پس از آن، مي توانيد با فروشنده مذاكره كرده تا قيمت توافق شده براي خريد خانه تهران را كاهش دهيد تا مشكلات را اصلاح كند يا فروشنده قبل از اينكه فروش انجام شود مشكل را حل كند.

اطلاعات بيشتر در مورد انواع نظرسنجي هاي موجود و آنچه كه سنجش انجام مي دهد موجود مي باشد. شما همچنين مي توانيد راهنمايي هاي مفيد در اين باره را براي انتخاب يك نقشه بردار در سايت خريد ملك amlakee.com  دريافت كنيد.

روند قانوني

روند قانوني خريد خانه تهران و فروش به معناي انتقال است. روند قانوني بسته به اينكه آيا معامله در كجا انجام مي شود، متفاوت است. اطلاعات بيشتري در مورد اينكه وكيل شما چه كاري (خريداري يا فروش يا هر دو) را انجام مي دهد، را در آن بيابيد. شما همچنين مي توانيد راهنمايي هاي مفيد راهنماهاي ما را براي انتخاب يك وكيل ملك را در amlakee.com دريافت كنيد.

آماده شدن براي حركت

در نهايت، تمام كارهاي حقوقي انجام شده و وقت آن است كه فكر كنيم كه در حال حركت به خانه هستيم. بخش كاملي حركتي در amlakee.com شامل تمام راهنمايي ها و مشاوره هاي مفيد شما از جمله يك چك ليست انتقال اختصاص يافته مي باشد.

برخي از اطلاعات موجود در اينجا درباره خريد خانه تهران ممكن است از زماني كه براي اولين بار منتشر شده است تغيير كرده باشد.amlakee.com به شدت به شما توصيه مي كند كه مشاوره حقوقي و مالي خود را از يك فرد حرفه اي واجد شرايط داشته باشيد.

ممكن است موارد بسياري مورد توجه شما قرار گيرد و نكات بسياري در مورد خريدن يك خانه لازم باشد تا به دقت بررسي شود. لذا، قبل از قطعي كردن خريد خانه مورد نظر خود، بهتر است با يك مشاور املاك مطمئن تماس گرفته و از آنها راهنمايي بخواهيد. گروه مشاورين املاك شار، در مورد خريد خانه تهران شما را به درستي راهنمايي خواهند كرد تا از اشتباهات رايج خودداري كنيد.

در نهايت تمام تلاش ما بر اين است كه خريد خانه تهران را به خوبي انجام دهيد و از نتيجه خريد خود راضي باشيد.