راهكارهاي آسان براي فروش خانه تهران

۱. هنگامي كه خانه‌تان در بازار قرار دارد يك واحد انباري كرايه كنيد.
احتمالأ فكر ميكنيد كه آسان‌ترين راه براي مرتب كردن خانه‌تان چپاندن همه‌‌ي وسايل در كمدهاست. اما ايده‌ي خوبي به نظر نمي‌آيد: هركسي كه به بازديد خانه‌ي شما مي‌آيد فضاهاي ذخيره‌سازي خانه‌تان را بررسي ميكند و كمد‌هاي نامنظم و پر از وسايل به عنوان يك نقص براي خانه‌ي شما به حساب مي‌آيند و فروش خانه تهران را به تعويق مي اندازد. به جاي اينكار به سراغ يك واحد انباري برويد تا درمدتي كه خانه‌تان در بازار فروش قرار دارد، وسايلي كه لازم نداريد را در آن قرار دهيد. قانون كلي آن چيست؟ از شر يك سوم از وسايلتان خلاص شويد. اگر به صورت روزانه از آن استفاده نميكنيد آن را در انبار نگه داريد. دكوراسيون‌هايي كه براي تعطيلات در نظر گرفته شده‌اند، چرخ كودك، لباس‌هاي فصلي، وسايلي كه از آن استفاده نميكنيد، همه‌ي آن‌ها ميتوانند به انبار بروند يا اگر خانه اي براي خريد انتخاب كرده ايد، وسايل را به آنجا منتقل كنيد كه در روز اسباب‌كشي راحت باشيد.

نكاتي براي سرعت بخشيدن به فروش خانه تهراننكاتي براي سرعت بخشيدن به فروش خانه تهران

۲. يك متخصص را استخدام كنيد كه خانه‌تان را به نمايش بگذارد و از آن عكس بگيرد
يك نمايش‌دهنده‌ي متخصص خانه، از زاويه‌ي ديد خريدار به خانه‌ي شما نگاه ميكند و اين امر باعث فروش خانه تهران شما به سرعت ميشود. يك متخصص خوب ميداند كه چگونه نقاط قوت خانه‌تان را پررنگ‌تر كند و نواقص كم‌تر به چشم بيايند. اولين تأثير در خريدار ميتواند توسط تصاوير فهرست شده گذاشته شود و مطالعات نشان ميدهد كه خانه‌هايي با بيش‌ از ۶ تصوير فهرست شده‌ي آنلاين دوبرابر شانس ديده شدن توسط خريداران را دارند و فروش خانه تهران را سرعت ميبخشند. اما اگر نميخواهد كه خانه تان به نمايش گذاشته شود(يا اينكه پول كافي براي اين كار را ندارد). يك گزينه‌ي ديگر را ميتوانيد انتخاب كنيد: ” يكي از دوستان شما ميتواند گوشه‌اي بايستد و با چشم باز در طول خانه قدم بزند و به شما پيشنهاداتش را در زمينه‌ي جمع‌آوري اقلام غيرضروري بدهد، سپس آژانس ميتواند از منظر بازاريابي وارد عمل شود. در هر صورت، به نمايش در‌آوردن خانه از بعضي جوانب براي بيشتر خانه‌ها ضروري است، فارغ از اينكه چه اندازه زيبا هستند، اين امري ضروري در فروش خانه تهران شما است.

۳. آژانس معاملات ملكي مناسب پيدا كنيد
آژانس معاملات ملكي را صرفأ به دليل اينكه به شما نزديك هستند و ميشناسيدشان و يا اينكه همشهري‌تان هستند، استخدام نكنيد. در استخدام آژانس چه چيزي واقعأ اهميت دارد؟ پيگيري سابقه‌ي فروششان كه ثابت ميكند آن‌ها بلدند چگونه به سرعت فروش خانه تهران را به ثمر برسانند. آيا با مزايا(و معايب) همسايگي شما آشنايي دارند؟ آيا ميتوانند به خانه‌‌تان بروند و دقيقأ به شما بگويند كه چه خريداري آن را دوست خواهد داشت و بالعكس؟ يك راه براي اينكه مطمئن شويداين است كه يادداشت‌هاي مشتري‌ها را بررسي كنيد؛ يادداشت‌ها و نظرات مشتريان را در هر آژانسي كه مدنظر داريد بررسي كنيد. همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه آژانس‌تان املاكش را به صورت آنلاين تقويت ميكند. مطمئن شويد كه از يك متخصص براي عكس‌برداري استفاده ميكنند و تصاوير مختلفي را در سايت و شبكه‌هاي اجتماعي‌شان قرار ميدهند، عكس هاي حرفه اي در فروش خانه تهران از اهميت بالايي برخوردارند. آژانس بايد فهرست را قبل از اينكه در بازار فروش قرار بگيرد، در شبكه‌هاي اجتماعي در راستاي توليد تقاضا ترويج دهد.

سريع ترين راه ها براي فروش خانه تهرانسريع ترين راه ها براي فروش خانه تهران

۴. براي سرعت بخشيدن به فروش خانه تهران ، خودتان خانه‌تان را تبليغ كنيد
همه‌ي كار بازاريابي را به عهده‌ي آژانس‌تان نگذاريد. وظيفه‌ي خود را در راستاي شناساندن خانه‌تان با استفاده از حساب شخصي‌تان در شبكه‌هاي اجتماعي‌ و ارسال صفحه‌ي فهرست به اقوام و دوستان، انجام دهيد. از كجا معلوم كه دوستِ دوست شما يا يك فاميل دور در نزديكي شما به دنبال خانه نباشد؟! حتي در همسايگي‌تان هم خانه‌تان را تبليغ كنيد. اينكار ميتواند فروش خانه تهران شما را راحت تر و سريعتر كند پس تا جايي كه ميتوانيد به اطرافيان خود درباره فروش خانه تهران تان اطلاع دهيد.

۵. موارد شخصي‌سازي شده را از خانه‌تان حذف كنيد.
برداشتن عكس‌ها يا خاطره‌هاي شخصي به خريدارانتان اين امكان را ميدهد كه خودشان را در حال زندگي كردن در خانه‌تان تصور كنند و باعث ميشود تمركز بر روي ويژگي‌هاي شاخص خانه آسان‌تر شود. البته كه عكس‌هاي كودكي فرزند شما دوست‌داشتني هستند اما هنگامي كه خانه‌‌تان در بازار فروش قرار دارد، براي تسريع در فروش خانه تهران ، لازم است كه اين تصاوير برداشته شوند. به همين ترتيب به وسيله‌ي آثار هنري كه ممكن است براي خريدار خوشايند نباشد، تمركز را از روي خانه‌تان نگيريد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه بايد خانه را تماشايي كنيد،‌نه آثار هنري‌تان را.

۶.اصلاحات كوچكي در خانه‌تان انجام دهيد.
تغييرات زياد انجام ندهيد، ديگر قادر نخواهيد بود كه پولي كه خرج كرده ايد را بازگردانيد. در عوض بر روي تغييرات و اصلاحات كوچك تمركز كنيد، خصوصأ در آشپزخانه و سرويس حمام، جاهاييكه بيشترين بازگشت پول را در سرمايه‌گذاري‌تان خواهيد ديد. سينك و كابينت‌هاي جديد در آشپزخانه يا حباب لامپ و تجهيزات روشنايي، پرده‌هاي كركره‌اي و حوله‌ در حمام ارزان قيمت هستند اما ميتوانند تغييرات چشم‌گيري در فضاي خانه‌ي شما ايجاد كنند و در فروش خانه تهران شما تاثيرات زيادي داشته باشند. ترجيحأ به جاي هزينه‌ هاي زياد براي يك آشپزخانه كامل،‌ وسايل نامتناسب و قديمي را با پرداخت مقدار كمي پول تبديل به وسايل جديد و ضدزنگ و مقاوم و هماهنگ كنيد. تغييرات و اصلاحات كوچك ميتواند تأثير زيادي در فروش خانه تهران به جا بگذارد.

۷. خانه‌تان را روشن كنيد.
يك خانه‌ي تاريك يا كم نور احساس افسردگي و غم را منتقل كند. توسط نورهاي طبيعي و مصنوعي خانه‌ را روشن كنيد، اين نكته را فراموش نكنيد كه نور يكي از مهمترين ويژگي هايي است كه بر خريداران تاثير ميگذارد و تاثير در خريداران يعني فروش خانه تهران شما. وقتي كه خانه را براي به نمايش گذاشتن آن آماده ميكنيد چراغ‌ها را روشن كنيد و پرده‌ها و كركره‌ها را كنار بزنيد. يك قطعه اثر هنري با نشاط هم ميتواند اتاق را روشن كند. متخصصين توصيه ميكنند كه نوري به رنگ خاكستري روشن كه طيف لطيف و روشن‌تري را منعكس ميكند باعث ميشود كه اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. همچنين يك تميزكاري اساسي هم كمك ميكند كه پنجره‌ها، ديوارهاي اصلي و تجهيزات روشنايي روشن‌تر به نظر برسند.

چكار بايد بكنيد كه فروش خانه تهران به سرعت انجام بگيردچكار بايد بكنيد كه فروش خانه تهران به سرعت انجام بگيرد

۸. جذابيت راهرو‌هاي خانه را افزايش دهيد.
جذابيت راهروها بسيار مهم است. خروجي خانه‌ي شما اولين جايي است كه خريدار به شخصه و در سايت‌ ميبيند. اگر ظاهر خوبي نداشته باشد، خريدار هيچ‌وقت به فكر بازديد از قسمت‌هاي داخلي نمي‌افتد. حياط‌ تان را با آراستن و شكل دادن به پرچين‌ها، تعويض كودها و لبه‌گذاري براي چمن‌ها مرتب كنيد. با شلنگ‌هاي پرفشار خانه، راهروها، ورودي‌ را بشوييد يا حتي يك قطعه اثر نقاشي با نشاط را به پشت دري ها اضافه كنيد. همه چيز اهميت دارد، حتي چيزهايي به كوچكي خورده برنج در مقابل در ورودي مهم هستند. دستگيره‌هاي در و سطح روي در را پوليش كاري كنيد و هرچيزي كه توسط پرندگان و ساير حيوانات موجب كثيفي شده است را از حياط جلويي خانه پاك كنيد. گل‌ها، خصوصأ نزديك راه ورودي خانه رنگي به خانه‌ي شما ميدهند كه باعث شادابي و سرزندگي و دلپذيري آن ميشود. با تاثير بيشتر روي مشتري هاي احتمالي فروش خانه تهران را سرعت ببخشيد.

۹. خانه‌تان را در زمان مناسب بفروشيد.
فضل بهار و تابستان معمولأ بهترين زمان‌ها براي فروش خانه هستند. اگر ميتوانيد تا اين زمان‌ها صبر كنيد، اين كار را انجام دهيد. اما در نظر داشته باشيد كه فهرست‌هاي افزايش يافته به معني اين است كه خريداران تابستاني و بهاري بلند پروازتر و سخت پسند تر هستند، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه خانه‌‌‌تان در بهترين حالت ممكن قرار دارد تا فروش خانه تهران شما صورت بگيرد. همچنين بايد خانه‌ را به درستي قيمت گذاري كنيد. صرفأ به اين دليل كه ميخواهيد آن‌ را با قيمت مشخصي بفروشيد به اين معني نيست كه خانه‌تان ارزش قيمت عجيبي كه تعيين كرديد را دارد.(متأسفانه!)  تحقيقات خود را در مورد عرف محل انجام دهيد، فهرست پيشنهاد‌هاي قيمت را از چند آژانس بگيريد و سپس در زمان مذاكره به حرف آژانس خود گوش دهيد.

براي راهنمايي هاي نخصصي و مهم در اين زمينه ميتوانيد از مشاورين amlakee.com نيز كمك بگيريد.

نكاتي براي فروش سريع خانه

در يك بازار معملات املاك نزولي، وقتي كه عرضه از تقاضا پيشي ميگيرد، به طور كلي فرد ميتواند با پايين آوردن قيمت فروش خانه تهران را به سرعت انجام دهد. اما راه‌هاي ديگري براي بالا بردن جذابيت خانه و فروش خانه تهران به سرعت و با بهاي بيشتر وجود دارد. اگر به دنبال فروش خانه‌تان در يك بازار معاملات ملكي هستيد، اين نكات را بخوانيد براي اينكه ياد بگيريد چگونه ايجاد علاقه كنيد و بهترين قيمت ممكن را دريافت كنيد.

۱.با همسايگانتان متفاوت باشيد.
در راستاي جلب توجه و خاطره ساز كردن خانه‌تان، به فكر طراحي‌هاي مرسوم يا كارهاي اضافه‌اي مثل محوطه سازي، پنجره‌هاي درجه‌ي يك يا يك سقف جديد باشيد.‌ اين كار به ارتقاء زيبايي خانه كمك ميكند. هرگونه بهبودي ميتواند كاربردي باشد و از رنگ‌ها و طرح‌هايي كه براي طيف وسيعي از مخاطبان دلپذير است استفاده كنيد. به علاوه خريداران بايد از خانه و ساير امكاناتش مثل پاسيويي كه به استخر نزديك است تعريف كنند. جلب نظر مشتريان اولين قدم در فروش خانه تهران شماست.
اگرچه اين كار ها ميتواند ارزش خانه‌ي شما را بالا ببرد اما در اعمال بهبودسازي‌ها زياده روي نكنيد. بعضي نوسازي‌ها مثل اضافه كردن حمام يا گذاشتن يك طبقه‌ي جديد روي سقف هميشه كارساز نيست. داده‌ها پيشنهاد ميكند كه ميانگين مقداري كه  در سراسر كشور براي بازسازي حمام جبران شده و برگشت داده شده ۵۸% است. براي سقف جديد اين مقدار حتي كم‌تر هم ميشود. اگر قرار است در بهسازي خانه‌تان سرمايه‌گذاري كنيد، تحقيق كنيد و مطمئن شويد كه پولتان را جايي خرج ميكنيد كه بيشترين سود و بازگشت را داشته باشد. به علاوه، اگر ويژگي‌هاي خاصي كه فكر ميكنيد خريدار به آن علاقه دارد را اضافه كرده‌ايد، مطمئن شويد كه در فهرست اطلاعات خانه درج شده است.

نكات فروش خانه تهران به سرعتنكات فروش خانه تهران به سرعت

۲. آشفتگي‌ها را تميز كنيد
ضروري است كه همه‌ي آشفتگي‌ها و بي‌نظمي‌ها را قبل از نشان دادن آن به خريداران از بين ببريد، چرا كه خريداران بايد بتوانند خودشان را در حال زندگي در آنجا تصور كنند. اين كار شامل برداشتن بعضي مبل‌هاي راحتي براي بزرگ‌تر كردن خانه و كنار گذاشتن عكس‌هاي خانوادگي و اقلام شخصي است. احتمالأ به فكر استخدام يك فرد متخصص در زمينه‌ي نشان دادن خانه باشيد كه بهترين استفاده را از فضاي خانه ببريد، بسياري از افراد احساس ميكنند كه نمايش‌دهنده ميتواند خانه را زودتر به فروش برساند، پس استخدام يك نفر از آن‌ها قابل تأمل است.

۳. معامله را شيرين كنيد
يك راه ديگر براي اينكه قرارداد و خانه را جذاب‌تر كنيد و فروش خانه تهران را سرعت ببخشيد اين است كه چيز‌هايي را پيشنهاد دهيد كه ممكن است كام خريدار را شيرين كند. براي مثال پيشنهاد پراخت هزينه‌هاي بستن قرارداد در انتهاي كار، در بعضي موارد توجه خريداراني كه به دنبال خانه‌هاي مشابهي هستند را بيشتر به سمت خانه‌ي شما جلب ميكند.  در يك بازار ارزان قيمت، خريداران به دنبال قرارداد هستند، پس تمام تلاش خودتان را بكنيد تا فكر كنند كه قرارداد ايده‌آلشان را پيدا كرده‌اند.

در نهايت تلاش ما بر اين است كه شما فروش خانه تهران خود را به سرعت و با رضايت به اتمام برسانيد. اگر تجربه اي در اين زمينه داريد كه ميتواند به ما و بقيه افراد كمك كند با ما به اشتراك بگذاريد.