خوشبختانه راههاي زيادي براي اين كار وجود دارد تا بتوانيد مشتري خوب پيدا كنيد. اگر تلاش كرده ايد و نتوانسته ايد ملك خود را به فروش برسانيد و از جستجو كردن خسته شده ايد، به كار بردن ايده هاي زير ممكن است به شما كمك زيادي بكند:

روش هاي قديمي تر:

ملك خود را به يك مشاور املاك بسپاريد.

آگهي ملك خود را در روزنامه به چاپ برسانيد.

يك علامت با نوشته «فروشي» روي در حياط خود آويزان كنيد. (شايد اهميت اين كار را خيلي درك نكنيد و باور نداشته باشيد كه از اين طريق مي توانيد مشتري پيدا كنيد، اما افراد زيادي وجود دارند كه ملك خود را از همين طريق به فروش رسانده اند.)

ايده هايي براي بازاريابي از طريق اينترنت:

– يك صفحه براي فروش ملك خود بسازيد و ملك خود را از اين طريق به همه معرفي كنيد.

-از طريق amlakee.com براي معرفي ملك و آگهي ملك خود اقدام كنيد.

-اطلاعات املاك خود را در سايت هاي آگهي ملك قرار دهيد.

-يك صفحه بسازيد و در آن فهرستي از خريداران تهيه كنيد. املاك خود را در آن معرفي كنيد و بطور پيوسته به خريداران ارائه كنيد.

از ايده هاي بازاريابي اينترنتي استفاده كنيد:

– يك صفحه در شبكه اجتماعي مخصوص فروش ملكتان درست كنيد و آن را بروز نگه داريد.

– براي پيدا كردن مشتري بيشتر، به صفحات ديگري كه در اين باره اند برويد و آنها را پيدا كنيد.

– يك تبليغ حرفه اي انجام دهيد و افرادي كه ممكن است خريدار حرفه اي باشند را مطلع كنيد.

– از اطرافيانتان بخواهيد صفحه شما را به ديگران معرفي كنند تا آگهي ملك شما بيشتر بازديد بگيرد.

– حتماً براي تهيه آگهي ملك از عكس هاي با كيفيت استفاده كنيد.

– با متخصصين اين زمينه مشورت كنيد، ميتوانيد از مشاورين amlakee.com درباره اين موضوع كمك بگيريد تا در آگهي ملك موفق باشيد.

نكاتي براي آگهي ملكنكاتي براي آگهي ملك

قدرت شبكه را تحت كنترل خود درآوريد:

– به برخي از انجمن هاي سرمايه گذار املاك بپيونديد.

– به سايت هاي فروش ملك سر بزنيد و آگهي ملك هاي ديگر را مشاهده و آناليز كنيد.

– به سرمايه گذاراني كه با هم مرتبط هستند بپيونديد و مشخصات املاك خود را به آن ها ارائه كنيد.

– با برخي از شركت هاي مديريت املاك در منطقه خود صحبت كنيد. اين افراد با ده ها نفر از سرمايه گذاران پر خريد كار مي كنند و ارتباطات محلي زيادي دارند.

– با شركت يا وكيل خود تماس بگيريد. ببينيد اگر آن ها خريداراني مي شناسند كه به دنبال سرمايه گذاري جديد هستند، با آن ها ارتباط بگيريد.

– در دفتر مشاوره املاك محلي خود قهوه و دونات اضافه كنيد. به كل تيم بگوييد كه براي هر مشتري كه براي خريد مي آورند، دستمزد و پورسانت مي گيرند.

– با برخي ديگر از فروشندگان در محله خود ارتباط برقرار كنيد و آگهي ملك را به آنها هم ارائه دهيدو از شبكه هاي خود برا پيدا كردن مشتري براي املاك خود استفاده كنيد.

– با برخي از بازرسان ساختمان صحبت كنيد. آن ها اغلب با برخي از مشتريان و فروشندگان بزرگ در بازار شما معامله دارند.

– با برخي از ارزياب ها صحبت كنيد. آن ها بعضي از بزرگترين تاجران را مي شناسند و با سرمايه گذاراني كه خريد ملك دارند، در ارتباط هستند و ميتوانند آگهي ملك شما را به دست آنها برسانند.

– از برخي از سرمايه گذاران معروف در بازار خود پذيرايي كنيد و به آن ها شخصا توجه داشته باشيد. به آن ها بگوييد كه فرصت هاي خوبي براي سرمايه گذاري داريد و به طور خاص به آن ها فكر كرده ايد (با توجه به املاكي كه مي خواهيد بفروشيد.)

– جستجو كنيد و ليست هاي «فروش خانه» را پيدا كنيد. شما بايد بتوانيد ديگر فروشندگان در منطقه خود را پيدا كنيد و با آن ها ارتباط برقرار كنيد. ( اين افراد بسياري خريدار محلي مي شناسند و ميتوانند خريداران زيادي را به شما معرفي كنند يا آگهي ملك شما را به آنها برسانند.)

– با ديگر نمايندگان املاك و مستغلات تماس بگيريد و بپرسيد كه آيا از مشتريان دست به نقد اطلاع دارند يا خير.

– با چند پيمانكار صحبت كنيد و ببينيد آيا آن ها به دنبال فرصت هاي بازسازي يا پروژه هاي ساختماني جديد هستند يا خير. همچنين ممكن است آنها كساني را بشناسند كه به دنبال سرمايه گذاري يا خريد ملك باشند، از آنها بخواهيد كه آگهي ملك شما را به آنها برسانند و آنها را براي خريد خانه شما جلب كنند.

– از مزايده هاي املاك و مستغلات بازديد كنيد. اين مكان ها با مشتري هاي دست به نقد پر شده اند و مي توان مشتري مناسب در آن ها پيدا كرد. درباره فروش املاك خود با آن ها صحبت كنيد، آگهي ملك خود را به آنها ارائه دهيد، اگر بخاهيد يك معامله خوب انجام بدهيد بايد مشتري ها را جلب كنيد تا املاك شما را بخرند!

استراتژي هاي خلاقانه كه ممكن است جواب بدهند:

– ارسال آگهي ملك براي صاحبان املاك اطراف ملكتان ميتواند موثر باشد.

– برچسب هاي آهنربايي و برچسب روي شيشه ماشين تان بزنيد. هرجا كه رانندگي مي كنيد و با ماشين مي رويد مردم از ملك فروشي شما مطلع مي شوند.

– آگهي ملك خود را در سراسر شهر بگذاريد.

– كارت هاي تجاري خود و آگهي ملك تان را به تابلوهاي تبليغاتي محلي مانند تابلوهاي تبليغاتي جلوي رستوران ها، سالن ها، دانشگاه ها، مدارس و غيره ارسال كنيد.

– آگهي هاي هدفمند در محوطه دانشگاهي پخش كنيد. اين آگهي ها توسط فارغ التحصيلان، استادان دانشگاه، و ساير صاحبخانه هايي كه آگهي فروش املاك دارند ديده مي شود. بردهاي تبليغاتي توسط مشتري هاي بالقوه كه به صورت منظم بازديد مي كنند، ديده مي شود.

 آگهي ملك  خود را در هر جايي كه مشتري ها جمع هستند تبادل كنيد. (نمونه اي از اين مكان ها اتاق هاي بازرگاني، نمايشگاه هاي تجاري، سمينارها و… هستند.)

– آگهي ملك خود را از طريق سرگرمي هاي گفتگوي عمومي به مخاطبان خود معرفي كنيد.

– براي مشتري هاي خود راه تامين سرمايه پيشنهاد بدهيد. ( اين كار راه بسياري از خريداران را باز خواهد كرد تا بتوانند خريد كنند.)

– يك آگهي ملك يك صفحه اي ايجاد كنيد و آن را به برخي افراد كليدي در ليست مشتري هاي خود ارسال كنيد يا آن ها را به ديگر سرمايه گذاراني كه ميشناسيد بفرستيد.

– در گوگل عبارت هاي «خانه فروشي» و نام شهرتان را سرچ كنيد تا مشتري هايي در منطقه خود پيدا كنيد.

– عبارت «سرمايه گذار املاك» را در شبكه هاي اجتماعي جستجو كنيد، تا هر كسي كه در ناحيه شما در ليست مشاغلش اين عنوان را دارد پيدا كنيد.

– با استفاده از روش هايي مشابه براي پيدا كردن فروشندگان، مي توانيد فروشندگاني را كه در طول ۶ تا ۲۴ ماه گذشته املاك خود را براي كسب پول نقد فروخته اند پيدا كنيد. از اين ليست يك ليست تماس درست كنيد و با آن ها تماس بگيريد. بگذاريد اين افراد مطلع شوند كه در پي انجام معامله اي بزرگ در املاك هستيد و نياز به افرادي داريد كه در اين مورد سرمايه گذاري كنند.

– ايجاد يك ويديوي كوتاه براي معرفي ملك خود براي آگهي ملك ميتواند در شبكه هاي اجتماعي به شدت تاثير گذار باشند.

راهكارهاي آگهي ملكراهكارهاي آگهي ملك

فروخته شد! چگونه براي فروش سريع املاك خود آگهي ملك بنويسيم؟

اگر در تجارت ملك و املاك فعال هستيد، يكي از مهمترين مهارت هايي كه مي توانيد به دست آوريد اين است كه بتوانيد از املاك خود ليست و تبليغاتي بنويسيد كه سريعا به فروش برسند.

خيلي از مالكان از «فروختن» ملك مي ترسند.

من از عبارت «فروشنده املاك و مستغلات» متنفر بودم. چون تأثير منفي داشت. (لااقل در ذهن من)

وقتي بالاخره متوجه شدم كه هر سرمايه گذار موفق در املاك و مستغلات فروشنده هم بايد باشد، تصميم گرفتم به جاي آن كه از آن متنفر باشم، سعي كنم اين كار را انجام بدهم.

در نهايت متوجه شدم كه فروش املاك خيلي هم سرگرم كننده است. پس از اينكه در اولين سال چندين فروش موفق ملك داشتم متوجه شدم كه من درك درستي از اين موضوع داشتم كه چگونه ليست املاك خوب و بهينه تهيه كنم. آنچه كه فكر مي كردم يك فرايند ناخوشايند و آزاردهنده براي من باشد، در واقع به توانايي نويسندگي من تحرك بخشيد و اين مهارت من را در جهت موفقيت به كار گرفت.

بر طبق تجربه من هر ملكي را مي توان فروخت به شرط اين كه آن را به درستي قيمت گذاري كرده باشيد، آگهي ملك خوبي تهيه شده باشد و به اندازه كافي در مورد فروش آن تبليغ كرده باشيد.

تقليد از ديگران را متوقف كنيد

بسياري از مردم تصورات از پيش تعيين شده اي درباره آگهي ملك و ليست اموال و املاك دارند. ما قبلا همه آگهي ملك و ليست هاي اموال و املاك ديگران را ديده ايم و به خودمان مي گوييم: «درست است… آگهي ملك و ليست املاك من هم بايد چيزي شبيه به همين باشد.»

اگر واقعا مي خواهيد بدانيد كه چطور يك آگهي ملك خوب بنويسيد اين را بدانيد كه نيازي به تقليد از آگهي ملك هيچ كسي نيست. در واقع استفاده كردن از آگهي هاي ديگر و تقليد از آن ها بدترين كاري است كه مي توانيد در اين مورد انجام بدهيد. اگر آگهي ملك بسازيد كه مثل بقيه تبليغات موجود باشند، مردم به كل تبليغ شما را ناديده مي گيرند. اين كه بخواهيد مثل همه باشيد در تبليغات يعني شكست خوردن و بايد از تقليد كردن دوري كنيد تا مردم به شما توجه كنند.

شايد من اولين كسي باشم كه به شما مي گويم كه خارج از محدوده هميشگي فكر كنيد و اصالت داشته باشيد! به طور معمول آگهي ملك ها اكثرا خلاقانه و متفاوت نيستند و به همين دليل توسط مردم ناديده گرفته مي شوند و برايشان ناخوشايند و خسته كننده هستند. اشتباه نكنيد، بعضي از تكنيك هاي معتبر وجود دارند كه كار مي كنند ولي اكثر مردم از اين تكنيك ها اطلاع ندارند و نمي دانند كه چرا بايد از آن ها استفاده كنند.

براي اينكه متوجه شويد چگونه مي توانيم يك آگهي ملك خوب بنويسيم ابتدا بايد همه چيزهاي قبلي را فراموش كنيم و از اول شروع كنيم.

آگهي ملك و فروش خانهآگهي ملك و فروش خانه

نكات ساده در آگهي ملك و فروش خانه

آيا قصد داريد خانه تان را خودتان بفروشيد؟ فروش خانه، بدون يك كارگزار املاك با دستمزد بالا، ساده تر از آن چيزي است كه بيشتر مردم فكر مي كنند، اما نكاتي دارد كه بايد به آن ها توجه كافي داشته باشيد. شما مي توانيد خيلي از كارهايي كه يك مشاور املاك انجام مي دهد به طور معمول انجام بدهيد. رهنماي گام به گام فروش را دنبال كنيد تا نه تنها در پول خود صرفه جويي كرده، بلكه كار فروش خانه خود را به آساني انجام مي دهيد.

خانه خود را با ارزش بدانيد

همه چيز به نحوه ارائه شما بستگي دارد. خريداران به خانه هاي بزرگ، تميز و جذاب تمايل پيدا مي كنند. هدف شما بايد اين باشد كه مشتري خود را خيره كنيد. خانه خود را از بالا تا پايين تميز كنيد. همه چيزهاي اضافي را حذف كنيد. به خانه خود درخشش تميزي ببخشيد. كارهايي انجام بدهيد كه به نظر زيباتر بيايد. درخت هاي حياط را هرس كنيد، گل بكاريد، راه پله ها را تميز كنيد، كاشي هاي شكسته را تعويض كنيد، شامپو فرش استفاده كنيد، حتي اتاق ها را مجددا رنگ آميزي كنيد. اين كارها موجب افزايش زيبايي و جذابيت خانه شما جهت فروش مي شوند و مشتري را به خود جلب مي كنند. همچنين مطمئن شويد كه خانه شما بوي خوبي مي دهد و چيزهايي كه بوي نامطبوع دارند را تميز كنيد و يا از خانه خارج كنيد.

از همسايه بخواهيد كه مانند يك خريدار از خانه شما بازديد كند و نظر خود را در مورد اينكه اوضاع براي فروش مناسب است يا نه بدهد. شما به نظرات او توجه كنيد و ايرادات احتمالي را برطرف نماييد.

– قيمت منصفانه روي خانه بگذاريد

مراقب باشيد قيمت بالا روي خانه خود نگذاريد. قيمت بالا روي خانه گذاشتن انگيزه مشتري براي خريد خانه را كاهش مي دهد و خانه هاي رقبا را در مقابل خانه شما بهتر جلوه مي دهد. اين امر مي تواند منجر به فسخ قرارداد بعد از ارزيابي شود. قيمت گذاري بالا براي خانه مهمترين دليل است كه موجب مي شود كساني كه مي خواهند خودشان خانه شان را بفروشند، در اين كار موفق نمي شوند. بازار فروش خانه است كه قيمت خانه شما را تعيين مي كند. (نه آنچه كه شما فكر مي كنيد ارزش خانه شماست.)

يكي از بهترين راه ها براي تعيين قيمت خانه تان اين است كه بفهميد خانه هاي شبيه به شما در محله كه اخيرا فروخته شده اند به چه قيمت هايي به فروش رفته اند. با فروشندگان و خريداران تماس بگيريد و ليست املاك را در روزنامه هاي محلي بخوانيد همچنين آگهي ملك هاي ديگر را مطالعه كنيد.

به طور معمول اگر شما قيمت خانه تان را ۵ تا ۱۰ درصد بالاتر از قيمت بازار در نظر بگيريد، يك پيشنهاد نزديك به ارزش واقعي داده ايد. اگر خانه شما داراي ويزگي هايي باشد كه اضافه بر ضروريات خانه هستند مي توانيد قيمت را كمي بالاتر در نظر بگيريد.

ساده ترين راه براي ارزيابي دقيق قيمت خانه شما اين است كه با مشاور املاك محلي خود تماس بگيريد.

– استفاده از مشاورين املاك حرفه اي

شركت هايي وجود دارند كه تمام جنبه هاي مختلف يك معامله و بخش هاي مربوط به مسايل حقوقي را براي شما باز ميكنند. براي پيدا كردن راهكارهايي در اين مورد ميتوانيد به amlakee.com سر بزنيد و مشاورين و متخصصين در اين باره گفتگو كنيد.

با اينكار شما آرامش بيشتري پيدا مي كنيد چون شما اطمينان پيدا مي كنيد كه فردي مراقب منافع شما در معامله با خريداران است.

– خانه خود را براي فروش بگذاريد

آگهي ملك خود را در معرض ديد قرار بدهيد. تنها با در معرض ديد قرار دادن است كه مشتري پيدا مي شود. سايت amlakee.com ميتواند گزينه بسيار خوبي براي درج آگهي ملكشما باشد.اين كار ميتواند سرعت فروش شما را بالا ببرد.

آگهي ملك خود را چگونه بنويسيم

سعي كنيد نسخه آگهي ملك شما كامل و كوتاه باشد. طولاني و پر حاشيه بودن، خانه شما را جذاب تر نمي كند. معلوم است كه براي مشتري خواندن چنين متني سخت تر است. اطمينان حاصل كنيد كه مطالب مهم مانند تعداد حمام و دستشويي هاي خانه، وضعيت آشپزخانه و… را نوشته ايد.

اكثر خريداران خانه، آگهي ملك را به سرعت نگاه مي كنند، پس مهم است كه تبليغ شما در جاي مناسبي باشد. مطالب را طوري بنويسيد كه خواننده تبليغ راحت باشد. آگهي ملكهاي ديگران را بررسي كنيد و ببينيد ديگران چگونه نوشته اند. به سرعت خواهيد فهميد كه با خريدار بايد دوستانه صحبت كنيد. از رويكرد آگهي ملك هاي موجود براي آگهي ملك خود الگو بگيريد.

عكس از خانه: بله يك عكس از خانه بيشتر از هزاران كلمه اهميت دارد.

اگر از خانه خود براي آگهي ملك عكس مي گيريد حواستان باشد كه حياط خانه و راه پله ها و راهروها شلوغ و به هم ريخته نباشند. دوچرخه ها، پلاستيك هاي زباله، و ماشين هاي پارك شده را خارج كنيد. در مورد عكس از داخل خانه هم اين مورد را رعايت كنيد. مردم به دنبال خريد خانه شما هستند و نه اموال و اسباب شما. فكر كنيد كه اتاقي كه از آن عكس مي گيريد يك استيج است و مبلمان روي آن قرار گرفته است. در صورت نياز از زواياي مختلف از خانه عكس هاي بيشتري بگيريد. هزينه اي ندارد… خانه شما بايد عكس هاي خوبي داشته باشد. هرچه بيشتر عكس بگيريد احتمال اينكه عكس هاي خوب از بين آن ها براي آگهي ملك به دست بيايد بيشتر است.

علامت هاي محوطه

علامت هايي كه در محوطه نصب مي شوند يك ابزار بسيار خوب براي بازاريابي مشتري هاي خانه است. اين علامت ها توجه ها را به خانه شما معطوف مي كنند. علايم توليد شده به صورت حرفه اي، با يك پيام كوتاه به خريداران خانه اعلام مي كنند كه يك خانه با كيفيت در انتظار آن هاست. اگر خانه تان در خياباني شلوغ واقع نباشد اين علايم بيشتر كمك مي كنند.

نكات آگهي ملكنكات آگهي ملك

خانه هاي باز (براي فروش)

خانه هاي باز اغلب يك روش مناسب براي جلب مشتري براي خريد خانه شماست. به طور معمول، مشاوران املاك طرح خانه هاي باز را به دو منظور انجام مي دهند: ۱- مشتري ها از آن ها مي خواهند كه اين كار را بكنند. ۲- يك راه خوب براي جذب مشتري است. حتي براي بقيه املاكي كه در آن مشاوره املاك براي معامله سپرده شده اند نيز موجب تبليغ مي شود. البته يك واقعيت اين است كه تعداد كمي از خانه ها هستند كه فقط به علت اينكه خانه باز هستند به فروش مي رسند.

بروشور ملك يا صفحه اطلاعات ملك

ايده خيلي خوبي است كه يك صفحه حاوي اطلاعات ملك خودتان به همراه عكس بسازيد تا مشتريان بالقوه شما را جذب كند. در نظر بگيريد كه مي توانيد از آگهي ملك كه تهيه كرده ايد به افرادي كه براي ديدن خانه شما مراجعه مي كنند بدهيد.

شما بهترين فروشنده خانه هستيد. همانطور كه هر فروشنده اي مي داند براي اينكه موثرتر باشيد بايد مشخصات محصول خود را بدانيد. و چه كسي بهتر از شما ويژگي هاي خانه تان را ي داند؟ مطمئنا يك مشاور املاك كه فقط چند دقيقه خانه را مشاهده كرده است و مي خواهد به مشتري معرفي كند بهتر از شما ويژگي هاي خانه را نمي داند. در درج اين ويژگي ها در آگهي ملك هوشمندانه و خلاقانه عمل كنيد .

نكاتي كه ممكن است براي خريدار مهم تر باشد را در آگهي ملك به صورت پر رنگ و بزرگ تر بنويسيد تا بيشتر به چشم بيايد.

– مذاكره و پذيرش پيشنهادات

هنگامي كه يك مشتري پيشنهاد مي دهد ( اين پيشنهاد اغلب به طور مستقيم از خريدار يا از طريق مشاور املاك به شما اعلام مي شود) شما بايد با مشاور املاكي خود مشورت كنيد. معمولا سه روز براي اصلاح يا بازبيني پيشنهاد وجود دارد. بعد از اين مهلت پيشنهاد به صورت قرارداد در مي آيد و طرفين ملزم به رعايت آن مي شوند. اين پيشنهادات ممكن است شرايط زيادي داشته باشند و حقوق مشتري در آن ها محترم شمرده شود.

قيمت خانه همه چيز نيست.

شرايط و ضوابط ديگر قرارداد را حتما به صورتي دقيق در نظر بگيريد. اگر در اين كار دقت نكنيد ممكن است معامله به هم بخورد. بند بند قرارداد را بخوانيد و از درست بودن تمام آن مطمئن شويد، ميتوانيد از يك وكيل يا كارشناس بخواهيد كه در اين زيمنه به شما كمك كند.

شرايط مالي خريدار را ارزيابي كنيد

آيا خريدار تاييد شده است؟ آيا ديگر نيازي نيست به دنبال خريدار باشيد و از فروش خانه به اين خريدار مطمئن هستيد؟ بهتر است درباره خريدار خانه تان به صورت جدي فكر كرده و او را ارزيابي كنيد.

مهم ترين نكات براي آگهي ملكمهم ترين نكات براي آگهي ملك

بازار فروش خانه خود را بشناسيد

اينكه در مورد پيشنهادات مشتري چه تصميمي بگيريد به شرايط بازار بستگي دارد. اگر بازار فروش راكد باشد ممكن است احساس ضرر بكنيد. اطمينان حاصل كنيد كه هر پيشنهادي را كه انتخاب مي كنيد، بيشتر از سي روز در پرداخت مبلغ معامله فاصله نيفتد. در صورتي كه بازار گرم بود از پذيرش همزمان چند پيشنهاد خود داري كنيد. همچنين از پيشنهاداتي كه وعده پول بيشتري مي دهند اما در قرارداد مشكلاتي دارند اجتناب كنيد.

اگر احساس مي كنيد كه پيشنهاد ارائه شده خوب نيست، پيشنهادات ديگر را بپذيريد. به ندرت پيش مي آيد كه پيشنهاد اوليه قيمت مطلق خانه را بدهد. مذاكره و چانه زدن بخشي از روند فروش خانه است.

در اين باره از مشاور املاك و متخصصين اين زمينه حتماً كمك بگيريد.

 – بازرسي خانه

تمام قراردادهاي استاندارد خانه حق خريد خانه را در اختيار مشتري مي گذارد، پس آماده باشيد. در بازرسي خانه شما موظف هستيد تعميرات عمده براي لوله كشي، برق، سيستم گرمايش را انجام دهيد. يا اينكه خريدار ممكن است اين تعميرات را لغو كند.

– زمان بسته شدن قرارداد

در روز بسته شدن قرارداد، خريدار يك بازديد از خانه انجام مي دهد تا مطمئن شود كه تمام تعميرات مدنظر انجام شده وخانه همان شرايطي را دارد كه خريدار در پيشنهاد خود ذكر كرده است. اگر در اين مرحله مشكلي به وجود بيايد، با استفاده از وجوه سپرده گذاري شده مي تواند مشكلات حل شود.

بسته شدن قرارداد مي تواند ۳۰ الي ۴۵ روز بعد از امضاي قرارداد فروش رخ دهد. در پايان، تمام پول ها منتقل خواهد شد، وام ها پرداخت خواهد شد و معامله تكميل خواهد شد. بيمه خانه نيز با تعهدات مربوطه انجام خواهد شد و بيمه نامه صادر مي شود. فروشنده خانه، درآمد حاصل از فروش خانه خود را طي يك تا دو روز كاري دريافت خواهد كرد.

فروش خانه ممكن است وقت گير باشد، اما مي تواند دريافت مالي خوبي را به ارمغان آورد. اينكه خانه خود را چگونه به كمك آگهي ملك معرفي كنيد قطعاً تاثير زيادي در آوردن مشتريان احتمالي به سمت خانه شما دارد. پس در اينباره حساب شده عمل كنيد. اميدواريم بتوانيد با يك آگهي ملك خوب، خانه خود را با بهترين شرايط و در كوتاه ترين زمان ممكن به فروش برسانيد.