كارگزاران(دلالان) مختلف به آژانس‌هاي تازه كارشان نياز دارند تا خانه‌هاي فروشي را در همه فهرست‌هاي جديد مديريت كنند. آن‌ها ميدانند كه اين كار زمانبر است. در عصر مدرن كه اطلاعات همه خانه‌هاي فهرست شده به صورت آنلاين در دسترس است، خريداران هنوز دوست دارند كه به صورت حضوري به خانه‌هاي فروشي سر بزنند و آن‌ها را ببينند. جذب خريداران خوب به عنوان مشتري باعث ميشود كه خانه‌هاي فروشي ارزشمند شوند، به علاوه غالبأ خانه‌اي به خاطر يك خانه فروشي كه درب آن به روي مشتري باز است، به فروش ميرسد.

در اينجا به چندين نكته براي اينكه تأثير آگهي فروش را افزايش دهيد، اشاره شده است.

آگهي فروش ملك در صفحه وب
ميتوانيد با بهره گيري از سايت هايي كه براي خانه شما يك صفحه ميسازند مثل amlakee.com آگهي فروش ملك خود را با تاثير بالا در آن قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه در صفحه، عكس‌هاي با كيفيت از هر اتاق خانه، حياط جلويي و پشتي و هر گونه ويژگي‌هاي خاص ديگري قرار گرفته است.

وقتي خريداران به خانه‌هاي فروشي ميروند تمايل دارند كه با تلفن‌هاي همراهشان عكس بگيرند تا خانه را به خاطر داشته باشند؛ ميتوانيد به آنها آدرس سايت و صفحه مربوط به خانه خود را بدهيد تا عكس‌هاي بهتري از تمام نقاط خانه ببينند.

آگهي فروش ملك و خانه‌هاي فروشي
ملك و خانه‌ فروشي را ميتوانيد در سايت amlakee.com تبليغ كنيد، در اينجا خانه‌هاي فروشي با ويژگي هايشان فهرست ميشوند، ويژگي هايي از جمله قيمت فروش به همراه كروكي و نقشه‌ي مكان خانه كه ميتوانيد پست كنيد.

قطعاً قرار دادن آگهي فروش ملك  تاثير گذار است اما پيشنهاد ميشود براي تأثيرگذاري بيشتر دو روز قبل از باز شدن خانه آگهي را درج كنيد. در توضيحات خانه مطالبي مثل ” شروع بازديد خانه(افتتاح بازديد خانه)” را قرار دهيد.

چگونگي آگهي فروش ملكچگونگي آگهي فروش ملك

علامت‌ها، علامت‌ها و علامت‌هاي بيشتر
برخي آژانس‌هاي معاملات ملكي حدأقل ۲۰ علامت را چند ساعت قبل از باز شدن خانه براي فروش در همه‌ خيابان‌هاي مجاور و گوشه‌‌ همه‌ي خيابان‌ها كه به خانه منتهي ميشوند، قرار ميدهند. هرچه تعداد علامت‌ها بيشتر باشد بهتر است. در كنار علامت‌هاي استاندارد “براي فروش” شركت، بايد علامت‌هاي “بازديد از خانه” هم داشته باشيد. همچنين ميتوانيد با يك علامت چاپ شده‌ي “شروع بازديد خانه”را به بالاي علامت‌هاي “براي فروش “ضميمه كنيد.

در آگهي فروش ملك چه چيزهايي مهم است

بهتر است در آگهي فروش ملك به نكات بارزي كه خانه شما دارد اشاره كنيد. اين نكات كه در آگهي فروش ملك بسيار موثر هستند حتي ميتواند مربوط به داخل خانه نباشند؛ مثلاً درباره خياباني كه ملك در آن واقع است يا همسايگان يا هرچيز ديگري كه جزو مزاياي خانه حساب ميشود و ميتواند روي خريدار تاثير بگذارد بهتر است در آگهي فروش ملك گفته شود.

همسايگان
يكي از بهترين ارجاعات براي خريداران همسايگان هستند كه ممكن است به عنوان همسايه‌ جديدشان دوست يا آشنايي را بشناسند. آ‌ن‌ها بهترين آگهي فروش ملك را براي خانه‌هاي فروشي انجام ميدهند.

يك ساعت قبل از عمومي كردن بازديد خانه، يك افتتاحيه خاص را براي همسايگان در نظر بگيريد. آگهي فروش ملك را از كامپيوترتان پرينت بگيريد و آن‌ها را به “رويداد مخصوص همسايگان” دعوت كنيد و از آن‌ها پذيرايي كنيد. ميتوانيد براي تحت تأثير قراردادن آن‌ها چند روز قبل به درب منزلشان برويد و آن‌ها را شخصأ دعوت كنيد.

آگهي فروش ملك در شبكه هاي اجتماعي
شما ميتوانيد يك صفحه براي فروش ملكتان در شبكه اجتماعي داشته باشيد و در آن آگهي فروش ملك خود را به اشتراك بگذاريد. چند عكس از خانه در يك پست قرار دهيد و لينك صفحه‌ي سايتي را كه آگهي فروش ملك شما به صورت كامل در آن است را قرار دهيد تا بازديد كنندگان بتوانند اطلاعات بيشتري در مورد خانه شما پيدا كنند. اين كار بر آگهي فروش ملك شما تاثير زيادي دارد و براي جلب توجهات مردم به خانه‌اي كه در معرض فروش قرار گرفته، راهكاري عالي است.

همچنين ميتوانيد از هشتگ هاي مربوط به فروش خانه براي بيشتر ديده شدن آگهي فروش ملك استفاده كنيد.

نوشتن آگهي فروش ملك

خانه‌هاي فروشي براي مشاورين

زمان بازديد خانه را براي مشاورين املاك در روز متفاوتي قرار دهيد. فهرستي از هر آژانسي كه خانه‌اي در همسايگي شما در سال گذشته فروخته تهيه كنيد و از آن‌ها دعوت كنيد. همه‌ي دفاتر آژانس‌هاي معاملات ملكي نزديك به خانه را در فهرست قرار دهيد. از مهمان‌هايتان پذيرايي گرم كنيد، اينكار تأثير مثبت ماندگاري ميگذارد.

آگهي فروش ملك در روزنامه (كاغذي يا آنلاين)
در آخر، آگهي فروش ملك به روش قديمي را فراموش نكنيد. مردم هنوز صفحه‌ها‌‌ي نيازمندي‌ روزنامه‌هاي محلي را مطالعه ميكنند. روزنامه‌هاي اجتماعي هم براي درج آگهي فروش ملك در معرض فروش شما جاي مناسبي است. روزنامه‌هاي محلي و اجتماعي آنلاين در حال رشد هستند و غالبأ قيمت آگهي ستوني كمي دارند.

اين ۸ نكته براي تاثير هرچه بيشتر آگهي فروش ملك به شما كمك ميكند كه خريداران داراي صلاحيتي را پيدا كنيد و خانه تان را بفروشيد.

به عنوان توصيه‌اي ديگر در رابطه با آگهي فروش ملك، به سايت amlakee.com سر بزنيد همچنين ميتوانيد از متخصصين و مشاورين در اين زمينه كمك و ياري مفيد بگيريد.

در ادامه نكات بسيار مهم در آگهي فروش ملك ذكر شده كه قطعاً براي موثر بودن تبليغ شما مفيد است.

خريداراني كه به دنبال خانه فروشي ميگردند به طور كلي در آگهي فروش ملك آنلاين يا روزنامه‌ها جستجو ميكنند تا املاكي كه موردعلاقه‌شان است را پيدا كنند. در نتيجه آگهي فروش ملك كليدي است براي جذب خريداران بالقوه به سمت خانه شما و در آخر كليدي براي به فروش رسيدن خانه شما

نكات مهم آگهي فروش ملك

خانه تان را در چندين سرويس فهرست خانه‌هاي فروشي مختلف قرار دهيد. اين فهرست‌ها پايگاه‌هاي اطلاعاتي هستند كه توسط همه آژانس‌هاي معاملات ملكي استفاده ميشود. همچنين قابليت جستجوي آنلاين هم دارد.
در انتشارات محلي هم آگهي فروش ملك روزنامه اي را درج كنيد.فرصت‌هاي مختلف قرار دادن خانه‌تان در فهرست‌ها را بشناسيد. هرچه آگهي فروش ملك بيشتري در جاهاي مختلف داشته باشيد شانس اينكه خريدار مناسب با يك نگاه اجمالي به سمت خانه‌ي شما بيايد بيشتر ميشود.

نكاتي درباره آگهي فروش ملكنكاتي درباره آگهي فروش ملك

تا ميتوانيد از خانه تان عكس آپلود كنيد

در فروش ملك يك عكس به اندازه‌ي هزاران كلمه ارزش دارد و خريداران دوست دارند كه تعداد عكس‌هاي بيشتري ببينند.
يك آگهي فروش ملك با جزئيات كه شامل قيمت، متراژ برحسب مترمربع و هر ويژگي ديگري كه باشد، بنويسيد. حتي ميتوانيد ارزيابي ماليات ملك را هم در آن وارد كنيد. خريداران بايد قبل از اينكه به خانه‌ي شما بيايند از اين جزئيات مطلع باشند. در اين صورت وقت شما و آن‌ها تلف نميشود.
بر ويژگي‌هاي مثبت تأكيد كنيد. در مورد نقاط مثبت خانه صحبت كنيد و تصويري از ملك براي خريدار ترسيم كنيد كه نتوانند آن را رد كنند و به آن‌ها كمك كنيد كه خودشان را در حال زندگي كردن در ملك شما تصور كنند.
در مورد نكات منفي خانه‌تان روراست باشيد. اگر مشكلي در خانه وجود دارد در ابتدا به‌ آن‌ها اشاره كنيد، با اين كار اگر خريداري نميخواهد كه با آن مشكلات كنار بيايد، وقت خودتان و او را تلف نميكنيد. حتمأ اشاره كنيد كه با توجه به مشكل موجود در خانه قيمت آن كاهش يافته يا اينكه  قبل از فروش مشكل رفع خواهد شد، بنابراين خريداران ميبينند كه شما روراست هستيد و هر گونه نقصي كه خانه دارد را جبران ميكنيد و غرامت آن را ميدهيد.
زمان‌هاي بازديد خانه را فهرست كنيد. اين زمان‌ها تا جاييكه ميتوانيد بايد با نظم و قاعده باشند. اگر خريداري نتواند به بازديد خانه‌اي برود، نميتواند آن را ببيند و درنتيجه تصميم به خريد بگيرد.

آگهي فروش ملك تان را با بقيه مقايسه كنيد. شما ميخواهيد كه آگهي فروش ملك شما به چشم بيايد و اينكه خانه‌تان حدأقل در مقايسه با ساير املاك مجاور خوب به نظر برسد.
به طور كلي در هر زماني خانه‌هاي زيادي وجود دارند كه براي فروش قرار گرفته اند؛ هر چه خانه‌تان بهتر به نظر برسد، بيشتر در شلوغي خانه‌هاي فروشي به چشم مي‌آيد و شانس شما براي جذب سريع خريدار هم بيشتر ميشود. اين نكات به شما كمك ميكند كه خانه‌ها را طوري در فهرست به فروش بگذاريد كه خريدار براي بازديد به درب خانه‌ي شما بيايد.

نكاتي براي نوشتن آگهي فروش ملك مؤثر
در طول دهه‌هاي گذشته گذر از كاغذ و چاپ به سمت تبليغات آنلاين املاك اجاره‌اي رقابت شديدي را به وجود آورده است. تبليغات آنلاين امكانات رسانه‌‌اي زيادي را فراهم كرده كه در گذشته در دسترس نبودند، مثل ساختن فهرست‌هاي تصويري با چندين عكس، ويدئو و نقشه به همراه آگهي فروش ملك با جزئيات غني و لينك‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي.

چطور ميتوانيد مطمئن شويد كه ملكتان به چشم مي‌آيند؟ بازاريابي استراتژيك! تجارت نياز به بازاريابي دارد تا سهم بازار را به دست بگيرد و رشد دهد، بنابراين رقابت در خيابان با نام‌ها، لوگوها و عكس‌هاي دياگرامي مرسوم نميتواند مشتري را فريب دهد كه كدام خانه از همه بهتر است و توجه آن را جلب كند.

حال چگونه اين جريان را متوقف كنيم و از فرصت‌هاي موجود قبل از افتادن در ورطه‌ي رقابت استفاده كنيم؟ با توليد تبليغات توصيفي، دياگراني و جذابي كه متناسب با مخاطب هدف شما طراحي شده‌اند.

نكات آگهي فروش ملكنكات آگهي فروش ملك

در زير چند پيشنهاد در آگهي فروش ملك را ميبينيم:
اگر بخواهيد يك صفحه وب براي فروش خانه خود درست كنيد مطمئناً در صفحه اول جستوجو ديده نميشود پس بهتر است از سايت هاي املاكي كه در اين زمينه اعتبار خوبي دارند مثل amlakee.com استفاده كنيد. از عكس‌هاي با كيفيت بالا استفاده كنيد.اگر براي ملك‌تان تماس‌هاي زيادي دريافت نميكنيد، اولين قدم تجارت اين است كه مطمئن شويد عكس‌هاي باكيفيت در آگهي شما وجود دارد. بسياري از مستأجران خوب آگهي‌هاي بدون عكس را رد ميكنند چرا كه ميپندارند مالك خانه يا اهميت نميدهد يا اينكه ميخواهد چيزي را پنهان كند، كه هيچ‌كدام از اين موارد به شما كمكي در زمينه فروش ملك‌تان نميكند.

اولين تأثير مهم است! در دنياي آنلاين، اولين چيزي كه خريداران ميبينند عكس‌ها هستند. مهم نيست كه چه اندازه آگهي فروش ملك شما خارق‌العاده است، عكس‌هاي شما حرف بيشتري براي گفتن دارند. از تصاوير براي نشان دادن اينكه چقدر زندگي در ملك شما ميتواند تجربه‌اي عالي باشد استفاده كنيد. احتمالأ به فكر استخدام يك عكاس بيفتيد تا از ساختمان شما عكس‌هايي بگيرد كه در تصميم خريداران تفاوت چشم‌گيري ايجاد كند.

مخاطب خود را بشناسيد

در هنگام نوشتن آگهي فروش ملك اجاره از خودتان بپرسيد: چه نوع خريداري را ميخواهم جذب كنم؟  زماني كه مخاطب هدف خود را بشناسيد ميتواندي متناسب با آن جمعيت هدف فهرست آگهي فروش ملك تان را تنظيم كنيد. وقتي به آگهي‌تان در زمينه‌ي جذب خريداري كه ميخواهيد تمركز كنيد، آگهي فروش ملك به خودي خود ميتواند براي شما غربالگري انجام دهد.

جزئيات خاص را قرار دهيد. اگر ميخواهيد كه مستقيمأ به سمت خريداران كه مورد هدف شما هستند برويد و از تماس‌هاي زياد توسط افراد كه ميخواهند جزئيات بيشتري دريافت كنند جلوگيري كنيد، بايد آگهي‌تان خاص باشد و همه‌ي جزئيات پيش رو را در بربگيرد.

برخلاف آگهي فروش ملك در روزنامه ها كه اغلب توسط نامه شارژ ميشوند، بسياري از سايت‌هاي آنلاين فضاهاي زيادي را براي درج جزئيات در اختيار شما قرار ميدهند. از اين فضاها بهره ببريد و جزئياتي كه خريداران به دنبال آن هستند را فراهم آوريد. در كنار عكس‌هاي باكيفيت، مهم‌ترين جزئياتي كه بايد درج شوند قيمت و موقعيت مكاني هستند. اطمينان حاصل كنيد كه همه‌ي قسمت‌ها را در هنگام درج آگهي‌هايتان پر ميكنيد، همه‌ي امكانات را فهرست كنيد و در مورد شروط و مقررات واضح و شفاف باشيد.

چند نكته براي پرهيز در هنگام درج آگهي فروش ملك:

از عبارات بي‌تأثير خودداري كنيد. در آگهي فروش ملك كلمات بلااستفاده‌ي زيادي مثل خوب، عالي، و زيبا وجود دارد كه ميتواند كلمه‌اي بدون تأثير باشد. به دنبال جايگزين‌هاي آن باشيد كه بتواند خانه‌تان را به خوبي توصيف كند.

از مختصر نويسي خودداري كنيد. بسياري از سايت‌ها فضاي زيادي براي آگهي در اختيارتان قرار ميدهند، بنابراين نيازي به استفاده از مختصر نويسي نيست.

در نهايت تمام تلاش ما اين است كه بتوانيد يك آگهي فروش ملك را با موفقيت درج كنيد و بتوانيد خريدار ها را جذب كرده و خانه خود را در بهترين حالت به فروش برسانيد